No esteu identificat. #1 25-05-2009 10:45:20
La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webÉs aquesta: Desconnectat #2 25-05-2009 14:57:09
Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webSí, que ja fa pudor! Sí els catalans podem "aguantar" l'insufrible i caspós Canal nueve..almenys que els valencians disfrutin amb TV3. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 25-05-2009 20:12:37
Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webAixò te solució, fes com una gran majoria, ignora-la no la mires, per a què li has de donar audiència a aquesta merda de televisió?, jo no mire més que les noticies, i saps per què?, per què d'aquesta manera puc comparar-les amb altres i la puc criticar a mort, jo no puc amb ella, l'única cosa que realment desitge, es que el més aviat possible deixara de retransmetre, i què l'angunia amb la que va nàixer, aviat acabe amb ella. Desconnectat #4 25-05-2009 21:05:50
Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webHauría d'haver posat "mode irònic activat"... Última edició per PALAMOS (25-05-2009 21:07:47) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #5 25-05-2009 22:05:30
Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webAlmogàver, trobe que allò que hauríem de perseguir és que fos una cadena amb una qualitat mínima i de trellat, amb un ús de la llengua normal; no desitjar que desaparega. A mi també em fa moooolt de fàstic, tot i que, com a bon masoca, també hi mire les notícies de tant en tant, a vore per on me la volen clavar ara ;-) Desconnectat #6 27-05-2009 00:28:59
Re: La iniciativa legislativa pels canals de TVC i IB3 ja té webBona iniciativa. Ja m'he posat en contacte amb els promotors d'esta. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |