"Sàpies per cert que príncep que no serva fe a sos vassalls, per infeeltat de vassalls ha de morir."
No esteu identificat. #1 29-04-2009 16:05:39
De nou, ataquen i amenacen al Bloc
Damunt, encara tenen collons a negar que han sigut ells. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 29-04-2009 16:15:53
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocUna vergonya! Ja està be, volem que ens deixen en pau d'una vegada!! __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #3 29-04-2009 18:12:34
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocA veure si la policia espanyola i els jutges espanyols deixen de passar per alt tots aquests actes de les seues joventuts -espanyoles-. Només apliquen la "consitusion" on i quan els convé. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #4 29-04-2009 18:58:02
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocS'ha de donar més volada per internet del terrorisme que hi ha al País Valencià. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #5 02-05-2009 20:04:04
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocSi haguera sigut la kale borroka ja tindriem això en els especials informatius a tot l'estat espanyol... Desconnectat #6 21-09-2009 12:17:53
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocPer a ser sincer, jo no soc gens partidari del BLOC, per motius de politica i personals jaja Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella. D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta Ovidi montllor Desconnectat #7 22-09-2009 14:59:41
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocNo ens hauriem de sorprendre, què cal esperar d'aquesta i altra gent com aquesta,fins què no es prenga el costum de fer i tornar-los-en el mateix, sempre hi romandrem el mateix, jo no soc gens violent, però haig d'admetre que al cap i a la fi, l'ull per ull i dent per dent, ha de estar també el nostre sistema com a resposta a tals agressions, ells no són més que nosaltres, doncs a que esperem?, què a cas nosaltres no tenim també joventut?, la diferència, és que tots els nostres Valencians del País Valencià, NO del comú Valencià, tenim més cultura, més conéixement, i més humanitat del que ells mai en tindran, nosaltres vivim al segle XXI, però ells encara no han sortit de les cavernes. Desconnectat #8 22-09-2009 15:29:45
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocHi haura que bombardejar les cavernes jajajaja Soc d'una familia humil, tan humil que de una cortina vella em van fer una samarreta vermella. D'ençà aquesta samarreta que jo ja no puc caminar per la dreta Ovidi montllor Desconnectat #9 22-09-2009 19:38:50
Re: De nou, ataquen i amenacen al BlocDoncs mira, no seria mala idea. Desconnectat |