"Imago animi vultus, indices oculi"
(la cara és el mirall de l'ànima. L'indicador [de l'ànima] són els ulls)
No esteu identificat. #1 08-03-2009 15:35:54
Policia Local ValenciaArray Desconnectat #2 08-03-2009 18:51:39
Re: Policia Local Valencia-En principi, la legalitat (si, allò escas) ens ofereix una reclamació en una comisaria per escrit, però aquest mètode te un 11 % d'efectivitat nomès, pq si al carrer et diu "no em parlis en moro" a l'aixopluc d'una caserna imaginat tu.. Última edició per PALAMOS (09-03-2009 14:46:40) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 08-03-2009 19:40:33
Re: Policia Local ValenciaPalamós, m'interesa això de la microcàmera. Com funciona i on es pot aconseguir? Desconnectat #4 09-03-2009 09:35:14
Re: Policia Local ValenciaGràcies Palamós. Com diu el Raimonbono, a mi també m´interesa la microcámera. Vaig a visitar eixe enllaç. Desconnectat #5 09-03-2009 10:17:07
Re: Policia Local ValenciaL'unica cosa que m'he equivocat és en el preu. Hi havien micros més econòmics en un altre enllaç, deixeu-me veure si el recordo i el poso Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #6 06-04-2009 23:29:14
Re: Policia Local ValenciaDels nazionals m´espere qualsevol cosa però dels locals? vamos, a mi em dieun aixó i li dic, a vore on està el teu superior mindundi, que vull parlar amb ell el que tu no en saps. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #7 07-04-2009 00:02:24
Re: Policia Local ValenciaDoncs justament en el meu poble l'unica que val la pena es la policia local, que son del poble de tota la vida... Desconnectat #8 07-04-2009 14:57:03
Re: Policia Local ValenciaDe totes formes, sense exposar-se a una pallissa extrema en una garjola, cal una mica més de força per combatre aquestes situacions, massa gent diu que "si bwana" a la primera per por a que li alçin la veu! Última edició per PALAMOS (07-04-2009 14:57:39) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #9 13-04-2009 19:19:09
Re: Policia Local ValenciaSí, és clar, tens raó Palamòs, però no tots el polis locals son iguals, tenint en compte què a la capi, la gran majoria d'aquests son xarnegos, també hi han que son de casa, sobretot els de petites ciutats i pobles, jo mateix he estat policia local, i la meva atenció sempre a qualsevol veí siga d'on siga ha estat sempre en Català, i sempre sense faltar-li el respecte ningú, també haig de dir que mai me l'han faltat a mi, fins i tot a la guardia cerril, sempre en Català, i mai se'ls ha ocorregut de dir ni xufa al respecte, el problema crec que és de la capi, i conseqüència d'aquells qui manen, no veig més problema que eixe, però en qualsevol cas, la millor patada és no canviar de llengua malgrat tot. Desconnectat #10 13-04-2009 22:08:00
Re: Policia Local Valenciasip titu, està clar, no sòc dels que diuen que si tota la poli sòn de les SS..faltaria més, bé que fan falta en bastantes ocasions, on cal que enllesteixi un conflicte una persona amb cobertura legal, per tal que no se'ns caigui el pes del codi penal a sobre.( Doncs al menys en a mi, molts cops se'm ha passat pel cap pendre'm la llei perla meva mà). Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #11 20-04-2009 22:01:06
Re: Policia Local ValenciaJoder doncs mireu aixó en Madrid. -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #12 25-10-2010 18:39:18
Re: Policia Local ValenciaEs trist, perquè altres ciutats i pobles, sols es comuniquen en valencià entre ells i en les freqüències de radio, que per cert, de mora eixa llengua no te res, quina falta de cultura i compressió que hi ha per ai... defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #13 27-10-2010 11:12:24
Re: Policia Local ValenciaHola macos, aquí al Pricipat també m´ho he trovat a la Rambla de Barcelona. Anava en cotxe amb uns companys i em para un policia local (municipal). Em pregunta: ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat #14 27-10-2010 11:36:01
Re: Policia Local ValenciaTirant s'ha de parlar sempre en la teua llengua,ja esta be de tanta subordinació, els maleducats son ells que no saben o no volen entendre. Última edició per saforenc (27-10-2010 11:36:46) Desconnectat #15 27-10-2010 20:27:47
Re: Policia Local Valencia-Si un poli local o nacional (també un agent de Guardia Civil) me preguntarà: "Hablame en cristiano (o bé, no me hables en moro)" Desconnectat #16 29-10-2010 18:37:14
Re: Policia Local ValenciaA vegades penso que soc un estrager a casa meva. L´unic que em queda és anar a votar el dia 28-NOV. Ho faré en clau Nacional (ara toca CiU). ___________________________________________________________________________________________ http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/ Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI: «E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia» Desconnectat |