"Sàpies per cert que príncep que no serva fe a sos vassalls, per infeeltat de vassalls ha de morir."
No esteu identificat. #1 13-09-2006 13:01:11
Em presente!Hola! Em diuen Lluis i soc Valencia tot i que els meus pares son de un poblet xicotet d'Alacant. La veritat es que ja portava dies un poc cremaet escoltant tonteries de blaveros i coses d'eixes. Pero es que hui m'he ficat sense voler a la pagina web esta de Valenciafreedom i aixó a acabat amb mi. M'he e pregutat; si n'hi ha una pagina blavera... te qué haver una que siga tot el contrari per collons! I efectivament. Desconnectat #4 13-09-2006 22:30:17
Re: Em presente!Benvingut Lluïset. Desconnectat #5 30-09-2006 00:47:31
Re: Em presente!Hola lluiset! La prova de valencianitat sería exigir-lis que pronunciessin correctament allò de : "Setze jutges mengen fetge d'un penjat". Els és del tot impossible. Per sort. "Qui controla el present, controla el passat. Qui controla el passat, controla el futur." Desconnectat #6 30-09-2006 01:20:40
Re: Em presente!Lluisset. Encantat de tindre't amb nosaltres. Per la teva edat segurament estaràs estudiant ESO o Batxillerat. En relació amb l'ortografia del valencià que escrius, t'aconselle llegir llibres en valencià. Si enlloc de llegir llibres, t'agrada navegar per internet, ací tens una sèrie d'adreces amb notícies generals, de política i de llengua. Algunes adreces tenen xat on s'ecriu en valencià. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #7 30-09-2006 01:29:26
Re: Em presente!jajaja el blaverets son uns ignorant!! xD Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #8 03-10-2006 05:23:12
Re: Em presente!Hi ha un fórum de la pàgina vilaweb on es parla de la situació del PV. No és tan complet com aquest, però es poden trobar opinions interessants. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat |