"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 02-10-2006 16:16:48
La sexta emitint en "llengua valenciana"Hola companys, tinc una noticia una mica decepcionant, encara que no se si sera certa o no. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #2 02-10-2006 17:51:36
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"k va jo pense que ho faran en el valencià normatiu, La Sexta és una canal prou d'esquerres i la més nacionalista que hi ha, em vaig riure poru quan cridaven als de NNGG cachorros del PP jaaj Desconnectat #3 02-10-2006 18:07:13
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"En cas de fer-ho en "valencia" seria en el valencia de l'AVL. Cosa que per altra part em pareix prou logic, perque una cosa es compartir llengua i altra que sempre gasten la forma de parlar del principat. Es igual que a TV3, si no es centraren tant en el "barceloni" tindrien molta mes audiencia al Pais Valencia. Desconnectat #4 02-10-2006 20:24:53
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Però no creieu que des de fora i tambe un poc des de dins es donara una imatge errònea dels termes Valencià i Català? m'explique, si fan açó la gent dira..."ui mira un canal en valencià i un altre en català, llavors son llengües diferents" i aixó no crecd que ajude gaire a la nostra feina. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #5 02-10-2006 21:25:10
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Per favor, no féu cas als borinots de valenciafreedom i les seues estupideses habituals. Desconnectat #6 02-10-2006 22:19:07
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"On puc veure informacio sobre eixa campanya? esq a mi em van banejar xq vaig dir algo sobre la unitat de la llengua, fent-me passar per blaver. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #7 02-10-2006 23:29:14
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"A veure, es que un blavero parlant sobre l'unitat de la llengua es poc creible...xDDD Desconnectat #8 03-10-2006 04:37:57
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"La sexta, igual com qualsevol cadena espanyola, emetrà en castellà i si els catalanoparlants els donem la llanda bona cosa potser emeten alguna coseta en català. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #9 06-10-2006 20:00:51
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Jo no crec que siga una mala noticia que LaSexta emeta els partits de futbol en valencià i català, dos varietats de la mateixa llengua... Desconnectat #10 08-10-2006 02:32:51
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"La mala notícia és que cada vegada hi més cadenes que emeten integrament en ejpañol i menys que ho fan en català, euskera i gallec. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #11 22-10-2006 20:35:22
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Segons acabe de llegir en la web blavera els de "LaSexta" els han fet cas en tot i emetran en un canal en llengua valenciana en anologic i esperen poder fer-ho tambe, en un futur, en TDT. Ademes segons comenten els blaveros en la noticia que han posat, els de "LaSexta" els han dit que: Desconnectat #12 24-10-2006 23:12:15
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"si això es cert ja estem preparant un escrit a la Sexta, pero jo no m'ho crec ni de la Sexta ni de VF defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #13 24-10-2006 23:32:56
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Si, es mes podríem fer una screen de la web i enviar-la a "la sexta" per a corroborar que això que diuen es o no es cert. Perquè la part de "asedio catalanista" crec que posiciona massa (ideològicament parlant) a la cadena.
Cap, l´única norma es el odi i crear odi, com deia República+independència tot el que fan no ho fan perquè vulguin defensar la seva cultura el seu idioma, ho fan per tocar el pebrots a la gent que no te cap problema en dir que es valencià i que els seus germans son el catalans. Última edició per Darmagon (24-10-2006 23:36:50) Desconnectat #14 24-10-2006 23:36:58
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Doncs segons diuen ara ni valencia en Valencia, ni catala en catalunya. Ninguna de les dos generalitats vol posar diners per a pagar els costos (uns 900.000€ segons diuen). Desconnectat #15 26-10-2006 02:16:18
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Si mirem els xavos, i hi haguera col·laboració entre els tres governs els eixiria molt més barat. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #16 27-10-2006 16:21:58
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Charlie tin ben clara una cosa , la gran majoria de gent que afirma en públic que el valencià i el català són dues llengües diferents , són conscients que estan faltant a la veritat . Ells saben que és la mateixa llengua , encara que ho neguen. Repetisc , la gran majoria. Salutacions. Desconnectat #17 27-10-2006 16:29:28
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Per cert , si laSexta afegeix un PID d'àudio en valencià a les seues emissions els amics de Valenciafreedom i Palleter podran sentir les belles paraules 'nosaltres,amb,esport...' D S'utilitzarà el 'valencià normalitzat' si es confirma eixa noticia. No sé què opinar... Diferenciat català i valencià ... és un tema molt complexe. Al Brasil fan la seua pròpia versió i doblatge, i no deixa de ser portuguès.Però clar , algú de La Safor o d'Els Ports llavors podria dir: Jo vull una versió en gandienc o com parlem a Morella. Salutacions. Desconnectat #18 26-12-2006 14:25:43
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Podríem enviar-lis un missatge demanat que no separe els dos canals si no que faça un amb el nom català/valencià, aquest seria una bona forma per a que molts valencians es donen compte que la llengua és la mateixa Desconnectat #19 27-12-2006 02:20:34
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Ieeeeee gandienc noo! Saforeeeeeenc o meridional com vulgues xD que els d'Oliva parlen igual que ací, es sentiran ofesos xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #20 14-01-2007 21:12:37
Re: La sexta emitint en "llengua valenciana"Yo crec que la sexta es un canal molt bo i damunt d'esquerres. Última edició per La Tuna Punk (08-03-2007 20:34:49) ___________________________________________________________________________________ Desconnectat |