"La gent qui és d'allí natural, molt bona e pacífica e de bona conversació; les dones d'allí naturals són molt femenils, no molt belles, mas de molt bona gràcia e més atractives que totes les restants del món, car ab lo llur agraciat gest e ab la bella eloqüència encativen los hòmens."
No esteu identificat. #1 19-03-2009 10:46:46
Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Despres d´intenar legir un article en el "Pajiller" (per les "palles" mentals que es fan) de Ricard Garcia Moya, el qual m´ha costat molt de legir perque estaba ple de faltes d´ortografia m´he alegrat. Desconnectat #2 19-03-2009 10:56:30
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Clar que si! el que s'ha de fer és muntar un autèntic "catenaccio" llingüístic, per no perdre la base socal! Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 20-03-2009 17:21:39
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Si no fora per les comarques centrals que seria del País Valencià. "Assumiràs la veu d'un poble, i serà la veu del teu poble, i seràs, per a sempre, poble." Desconnectat #4 21-03-2009 00:58:27
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Estos blaveros pseudo-intelectuals saben ben be que les comarques al sud de València i nord d'Alacant son un niu de "catalanistes", ja que es el lloc on més valencià es parla, per això ens insulten. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 21-03-2009 08:57:17
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.home dons si els tenim rodejats pel sud i el nord, bé els podríem atacar i finalitzar d'un cop la batalla de valència... Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #6 21-03-2009 12:41:17
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.En fi, al centre del PV no hi ha tants valencianistes autèntics però n'hi han també. Eixos valencianistes a més per a mi tenen molt de mèrit, perquè lluiten, com qui diu dia a dia contra els blavers. Si mireu la secció de "Violència blavera", veureu que són els que més atacs en reben. Desconnectat #7 21-03-2009 13:13:18
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Deu meu, ho estic llegint ara mateix, "l'anjorn, l'asprà"... d'on han eixit estos pokemons? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 21-03-2009 15:41:54
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Albaida catalanista? No estic jo molt segur. "Assumiràs la veu d'un poble, i serà la veu del teu poble, i seràs, per a sempre, poble." Desconnectat #9 22-03-2009 01:33:12
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.La Vall d'Albaida no? Per favor... si es un dels búnquers més odiats pels blaverots XDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 22-03-2009 16:02:17
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Jo deia el poble, la vall d'Albaida clar que si. "Assumiràs la veu d'un poble, i serà la veu del teu poble, i seràs, per a sempre, poble." Desconnectat #11 22-03-2009 18:18:49
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Albaida no ho sé, crec que no he estat mai, però si que he estat a Ontinyent, Otos, La Pobla del Duc... i crec que està prou be la cosa "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #12 09-04-2009 04:00:23
Re: Ricard Garcia Moya es clava amb els alcoians.Jo he estat a Albaida, al poble, no a la comarca, i la sensació que he tingut allà és que són prou blaverets. Fins i tot per moros i cristians posen a les balconades unes curioses, per mi, senyeres amb només dues barres i una franja blava enoooormee que pràcticament ocupa tota la bandera. Jo també arribe a la reflexió de l'amic alcoià i és que quan més apitxen sembla que més blavers hi ha. Però això sí, aquesta darrera frase s'ha de matisar perquè per exemple a Gandia també apitxen però es tracta d'una apitxamenta molt subtil a banda que tinc entès que els de Gandia no poden vore als de València. Desconnectat |