#1 18-02-2009 12:11:51

Tizona
Membre

Qui pot claudicar i qui no.

A la declaració de principis -o més bé de manca d´ells- del Senyor President de la Generalitat Valenciana diré que em sembla perfecte que cadascú faça ús de la seua llibertat d´expressió, i així va fer:

"No claudicaremos nunca ante la homologación de valenciano y catalán".

Que també és el que jo faré ara: fer ús de la meua.

Diré primer que el SPGV no és cap autoritat científica. Diré en segon lloc que el SPGV confon -perque ací encara estem comandats, com fa 500 anys, per la Santa Seu (i ens toca pagar-ho de la nostra butxaca, siguem ateus o no)- autoritat política amb autoritat científica. No, no, senyor meu: que estem al segle XXI; que hui dia els mafiosos que ens governeu, amics d´empresaris més mafiosos que vosaltres i de fascistes que amenacen a jutges de Castelló, no teniu ni la més minima capacitat d´influència sobre les entitats culturals; és més: no volen saber res de vosaltres.

I les Universitats i la RAE ho tenen clar: Valencià és Català Occidental.

Deixe doncs les qüestions de ciència als científics i vaja vostè a besar la mà de l´arquebisbe, que ho fa ben bé i no parle de claudicacions, que a qui correspon claudicar és a ells i no ho faràn mai: la seua posició, estimat SPGV, és una altra i no precisament perenne.

Última edició per Tizona (18-02-2009 12:14:27)

Desconnectat

 

#2 18-02-2009 15:11:56

almogaver
Membre

Re: Qui pot claudicar i qui no.

Si senyor, així es diu.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.