No esteu identificat. #1 19-01-2009 15:59:53
[AJBENI] Retirada de simbologia franquista a Benimaclet ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #2 19-01-2009 16:23:28
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletFan molt bé. València és una mica més neta hui. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 19-01-2009 17:46:35
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletBon treball!, tot i que haurien de ser els treballadors de l'ajuntament i per decret-llei els que les retiressin si el món fos d'una altra manera Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 20-01-2009 16:51:20
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletMolt bona iniciativa!!! Desconnectat #5 22-01-2009 20:18:09
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletEnhorabona pel treball!! Desconnectat #6 02-02-2009 14:27:19
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletDoncs si, enhorabona per la feina realitzada, la veritat ja s'ha dit, s'ha fet una llei que només és per a tapar boques, ja què, si no s'obliga mai es dura a terme, a València capital encara hi han plaques de gran pes en les que hi diuen que van ser certes barriades inaugurades pel fill de puta, "anava a ficar punts seguits, però no cal, s'ha de dir el nom del porc", i a d'altres ciutats en les què encara oficines com les de correus, encara hi és la gallina a punt de pondre, pel contrari també a l'ajuntament d'aquesta mateixa ciutat, encara hi roman l'escut republicà de la ciutat, pel que es veu no se n'han adonat d'ell, però d'aquestes accions són valedores de cara a una gran quantitat de gent, a mi m'entusiasma, em recorda la meva joventut més rebel. Desconnectat #7 02-02-2009 18:57:57
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a Benimaclet
___________________________________________________________________________________ Desconnectat |