No esteu identificat. #1 26-01-2009 20:07:33
Diada AntiblaveraNi que sigui perque últimament està un poc mort aquest fòrum: Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #2 26-01-2009 21:33:17
Re: Diada AntiblaveraJo recolce aquesta proposta de l'amic palamós, pense que és una bona idea encara que els donaría un poc massa de protagonisme als blavers... No se, pero per mí sí que es podría fer. __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #3 26-01-2009 22:25:19
Re: Diada AntiblaveraUn bon dia podria ser el que Pompeu i Fabra va crear la llengua catalana comú a tota la Gran Catalunya, o el dia en que s'eliminà la Càtedra de Filologia Valenciana... Desconnectat #4 27-01-2009 01:17:05
Re: Diada AntiblaveraA vore pujalt ja sabem que els vostres foros de valenciafrikis.com son una puta merda però si vos avorriu feu el favor de posar-vos a llegir i culturitzar-vos, no d'entrar ací a fer la mà... _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #5 27-01-2009 10:09:45
Re: Diada AntiblaveraEl Catala que jo sapiga ja existia pero no es va començar a normalitzar fins la renaixensa, no totes les llengues son com el castellà que es van normalitzar al voltan del segle X. Desconnectat #6 27-01-2009 11:11:33
Re: Diada AntiblaveraCurial, pujalt crec que no és blaver, en base a altres comentaris que ha fet, i a més escriu correctament... Desconnectat #7 27-01-2009 16:10:12
Re: Diada AntiblaveraPer cert, no se per què em dóna que aquest pujalt és un troll o algo així. Ho dic per que les poques paraules que ha dit em fan dubtar... "Gran catalunya" - "Catalunya sud" etc. __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #8 27-01-2009 17:51:25
Re: Diada AntiblaveraSi eh? podria ser, si pensem malament el tipic que copia i pega a la pagina dels retrassats mentals i diu: mireu que diuen els "warros". Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #9 27-01-2009 17:53:17
Re: Diada AntiblaveraEn cas de trobar una diada antiblavera m'ofereixo per fer un bon video de difusió a veure si se'ns uneixen "antiblaveristes internacionals" jejeje Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #10 27-01-2009 18:02:56
Re: Diada Antiblaveraestà ben pensat,pero per organitzar aquesta mobilització caldrien molts esforços...assemblees,reforç economic...etc ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #11 28-01-2009 15:13:55
Re: Diada AntiblaveraJo crec que palamós l'ha clavada... Segur que si li deiem "oh si, que bona idea, jo opine igual" enseguida ho haurien possat a la seua pàgina. En fi, que han utilitzat la perola per a algo. xD __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #12 28-01-2009 17:41:31
Re: Diada AntiblaveraBé, el tema de les assamblees i tot aixó sona molt bé per fer la diada, però sona una mica massa "professional" ja que molts de nosaltres estem desperdigats al mapa. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #13 28-01-2009 18:46:32
Re: Diada AntiblaveraBo crec que us ha molestat i fins i tot alguns usuaris heu entés malament el meu comentari... Simplement ho deia perque són dies en que es va pegar un fort colp a les institucions valencianes. Un altre dia possible podria ser, el dia en que el nostre diari AVUI va fer pública l'intenció del BLOC de retirar tota simbologia blavera del seu partit. Salut i país! Desconnectat #14 29-01-2009 00:18:14
Re: Diada AntiblaveraTio, et mereixes un ban inversament proporcional al volum del teu cervell, o siga, un ban grandissim. Per que? per troll, "liante", enmerdador, i blavero-espanyol analfabet que intenta prendre-mos el pèl. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #15 29-01-2009 11:00:28
Re: Diada AntiblaveraBe, no hauriem de perdre el fil dels post per un pressumpte troll...mira si es que ho es, que jo no dic res ja, almenys te una mica d-estil i sexpressa amb mes de tres frases fetes jeje Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #16 30-01-2009 19:55:26
Re: Diada AntiblaveraPer cert aprofito per recordar que si algun bon antiblaver com sou tots vosaltres (exepte els trolls) algún dia per casualitat passa per Barcelona ciutat o Palamós tindrà suport logístic i rebuda digne de company de batalla, ja sabeu! Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat |