"Quanto altior est ascensus, tanto durior descensus"
(En tant que l'ascens és més elevat, més dur és el descens.)
No esteu identificat. #1 23-01-2009 17:02:00
Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaCom podeu mirar a les pagines web: Desconnectat #2 23-01-2009 17:08:43
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaSegur que deu haber estat el Toni Porquina aquell. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #3 23-01-2009 17:23:39
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaDe totes formes s'estàn cremant ells sols amb aquets actes de "carrer borróc". Els mitjans de comunicació, com hem anat veient, ja no es tallen i començen a anomenar els Garrulos Anti Valencians com "ultras", "vándalos", "gamberros". Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 23-01-2009 17:27:54
Re: Ataquen la seu d'ERPV de Valènciaje je, més que carrer borroc, kale barraka... que tots aquestos encara no han eixit del bunker barraqueta... Última edició per Tanit (23-01-2009 17:28:46) Desconnectat #5 23-01-2009 18:31:19
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaVosaltres, feixistes, sou els terroristes!! GAY-JJGAY-E2000 etc.. __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #6 24-01-2009 12:01:59
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaEn moments com aquests, quan les urpes de l'espanyolisme fan acte de presència una vegada més, és encara més gratificant autoreafirmar-se en l'ideari fusterià. Si tant temen la presència d'un partit que no amaga la catalanitat dels valencians, per molt menut que siga (de moment), és que realment s'està en el camí correcte per desenmascarar la ignominiosa situació on es troba la societat valenciana. València, desperta! País Valencià, desperta! Països Catalans, desperteu! Desconnectat #7 24-01-2009 16:43:38
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaDisposeu d'imatges? És que no les veig enlloc i seria bo posar-les en la galeria. Desconnectat #8 24-01-2009 17:21:33
Re: Ataquen la seu d'ERPV de Valènciaa la pagina enemiga n'he vist unes Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #9 24-01-2009 20:54:00
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaMenyspreable, no cal dir res més, no estic molt d'acord que els actes bandàlics d'aquesta tribu es vegen en tv digital, doncs aquesta, han estat i son vistos en blanc i negre i digital, son "terroristes" des del seu neixement, no hi hagut mai una altra via de, civilitat?, no!. Però això encara li resta molt per a acabar-se, mentre no siguen reconeguts per la societat com a "terroristes", això no canviarà mai, i la societat blavenciana dista anys llum per fer dit reconiexement, ells ataquen, destruixen, colpejen, però, nosaltres que fem?, no fem res, son la dreta més reaccionaria que tenin junts a Espuña 2000, CV, Gav, etc. Desconnectat #10 24-01-2009 22:04:49
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaJa està, ja n'he trobat una imatge al Racó Català i l'he penjada. Desconnectat #11 24-01-2009 22:37:23
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaWeno almogaver tampoc es la fi del món tanqui company, temps al temps Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #12 25-01-2009 13:38:43
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaTan sols hi ha que buscar un poc d'informació d'ells per a saber amb quina mena de gent estem parlant. Si busqueu informació sobre el president d'Espanya 2000 sabreu que també es el propietari de Seguridad Levantina i propietari d' algun que altre gimnàs. Estireu el fil i sabreu qui són, no s'amaguen tan sols teniu que buscar un poc. "Assumiràs la veu d'un poble, i serà la veu del teu poble, i seràs, per a sempre, poble." Desconnectat #13 25-01-2009 18:58:47
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaDe la nostra mà estan bastantes coses, intentar guanyar-se la confiança dels comerços del costat per si veuem alguna cosa extranya, fer difusió per youtube de les agressions, o gamberrades de poca solta com aquesta, informar als diferents col.lectius de la ciutat de qui son aquesta gent i el malestar i perill que comporten Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #14 26-01-2009 20:43:18
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaPalomos, no és tan fàcil com pugues pensar, eixos mateixos comerços, com imaginaràs no voldran saber res de l'assumpt, per por els mateixos gossos españols, jo i la meva familia hem estat agredits per aquesta mateixa gent, la d'espuña 2ooo, lhem dut els tribunals, i què dir, damunt d'agredits, a pagar, i ells tant contents, els gav, jo mateix de jove, quan va neixer hi era amb ells, em vaig sentir a poc temps enganyat, va ser quan vaig començar a investigar pel meu conte, a llegir, a viatjar per poder veure les coses que ells negaven, i va ser quan vaig arribar a la conclusió, que ara per ara mentenc i mantindré per sempre més, les mateixes idees que li estic inculcant el meu fill, el menyspreu per tot allò què indique mentida i genocidi del nostre poble, de la nostra nació, de la nostra llengua i com no de la nostra senyera, la qual ja no cal dir res més de quina és, potser vosaltres els que hi parleu ara i aquí, la inmensa majoria no va viure aquells temps, i com a consequència no vareu viure aquelles batalles que res han de veure amb les d'ara, és per això que s'encen la sang quan s'entera ú de coses com aquesta, jo ja les he viscudes i de més grosses, nosaltres ja hen fet molt de camí encara què no ho semble, i com no hem fet PAÍS, i seguim fent ara NACIÓ, a la nostra manera, al nostre pas, amb silenci si escau, per tant arrivem a la conclusió què amb aquesta gent que ens malmet el PAÍS se'ls a de donar mà dura i resposta de la manera que siga, una i una altra vegada, les que calguen. Desconnectat #15 26-01-2009 21:06:05
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaEn una frase he sintetitzat les teves 9 últimes," tornar-se de les agressions", estic completament dacord amb tu, m'agrada que pensis així i si de veritat has patit a les teves carns l'agressió feixista ja sabràs que en la la In-justícia espanyola no hi podem comptar i que a qui li fots primer, li fots dos cops. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #16 26-01-2009 21:12:48
Re: Ataquen la seu d'ERPV de Valèncialunic que per posar l'accent haig de fer una compta nova Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #17 26-01-2009 21:21:41
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaJo també he viscut això... Resulta que aquesa gent capta xiquillets de 13-14 anyets i els inculquen un odi a la seva terra i cultura que dona por. Però en fi, hi ha que lluitar i fer-se veure i escoltar per a que la gent s'ho faja veure un poc, tots junts podrem! __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #18 26-01-2009 22:27:38
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaYo crec que ERPV és la millor opció per a la Catalunya Sud, deixen-nos de tantes babauades de BLOC i valencianisme de construcció, nosaltres som catalans i prou. Visca ERC Desconnectat #19 27-01-2009 14:30:21
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaPujalt, estem d'acord, però el què no pots fer es obligar la gent a pensar com tú mateix o jo fins i tot, cadascú tenim una manera o sentir de fer PAÍS I NACIÓ diferent, be siga des del BLOC o des de ERPV, o fins i tot des d' EUPV, els quals no us capiga el més petit dubte que encara que siguen federalistes, son més nacionalistes què el propi BLOC, això és la meva opinió. Desconnectat #20 27-01-2009 15:26:07
Re: Ataquen la seu d'ERPV de ValènciaOk, perdona tu també dons per l'error almogaver.. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat |