"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. Pàgines: 1 Tema tancat
#1 20-11-2008 00:14:11
Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLAquestes 4 poblacions valencianes s'han adherit a l'institut ramón Llull que defensa la llengua dels Països catalans i la promociona, cosa que pel que he llegit la GENERALITAT VALENCIANA s'hi ha negat. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #2 20-11-2008 01:28:47
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLHomeeeeee, després del discurset de l'estúpid González Pons de l'altre dia, com vols que s'adherisquen al Ramon Llull? Ni de conya van a fer-ho... Desconnectat #3 20-11-2008 08:33:59
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLaquests nadals aniré a visitar el país valencià. Algú em pot recomanar alguna població interessant?? Que m'imagino que hi ha moltes? Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 20-11-2008 15:09:50
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLGandia jejej... __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #5 20-11-2008 16:26:38
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLJÚA JÚA, MERCI PEL consell grau-gandia ;-) Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #6 20-11-2008 23:12:41
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLGandia no, per favor, almenys la platja xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 21-11-2008 18:03:20
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULL, la platja de Gandia està plena de makinetos per tots els racons ... A mí l'altre dia quasi m'atropella un mentre anava jo en la moto i em va dir que a l'altra m'atropellaria, per la finestra Última edició per grau_gandia (21-11-2008 18:03:48) __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #8 22-11-2008 11:10:07
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLestà bé visitaré gandia i la platja, però pel que explica grau-gandia hi aniré amb repelent per makineros i unes cuantes pegatines Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #9 22-11-2008 11:47:22
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLLa platja no!!! que açò pareix Arenys de mar o Salou de la quantitat de ciment que hi ha. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 22-11-2008 14:17:48
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLok gràcies a tots Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #11 27-11-2008 01:48:51
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLHola, companys. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #12 27-11-2008 08:18:41
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLSi, la safor pinta molt bé, ara ja m'he documentat molt sobre pobles, zones, però val a dir que el viatge em motiva també per conèixer el lloc i a la gent valenciana, els quals considero els meus germans que si la realitat fos diferent seriem 10 milions de ciutadans amb les mateixes arrels, costums i mateix DNI Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #13 03-12-2008 04:18:22
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLjo recomane la senda del riu Villalonga-Lorxa. defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #14 03-12-2008 10:24:33
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLMerci titu! cap a finals de gener baixaré que avui m'he tret el carnet de conduir! I no tinc 18 anys, jeje Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #15 09-12-2008 03:49:05
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLLlàstima. Jo al final de gener no seré a La Safor. ---------------------------------------------------------------------------------------------- Porta dels Països Catalans a Salses Desconnectat #16 09-12-2008 10:40:50
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLsi el tema dels topònims depen molt dels mitjans de comunicació i els mapes. Jo, gràcies a tv3 en aquest cas, mai se'm ha passat pel cap dir "javea" o "carcajente" o "alicante" poerque estic acostumat de sempre de sentir-ho aixi, pero un q mira tele5 dira Xàtiva?? Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #17 09-12-2008 18:46:45
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLQue va, Palamos, un que vega Telecinco, Antena3, TVE etc etc no sabrà dir res. Jo, moltes voltes he sentit això de Játiva, Javea, Carcajente, Villa Joyosa, Villanueva de Castellon... i fa mal a les orelles. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #18 09-12-2008 20:49:43
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLYa, això és degut a la ingenua, però insistent tasca de desmontar el catalanisme començant pels topònims, pero eik...els pobles es diuen com sempre s'han dit i punt. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #19 10-12-2008 22:42:03
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLHome, Gandia, si el PP ja volia que deixàrem de dir-li La Safor per dir-li "Valle de Bayrén", què més vols?? Són tremendos... xDDD Desconnectat #20 11-12-2008 00:12:35
Re: Els pobles de Gandia, Sueca, Vinaròs i Morella al RAMON LLULLPer cert!! Avui pel mati he anat amb quatre amics a l'inaguració del síndic de greuges(defensor del poble) de Catalunya a barcelona (seu nova) i hem fet una denuncia formal ,que ens han segellat i s'han quedat. Denunciàvem coincidint amb el 60 aniversari de la declaració dels drets humans a Francisco Camps i Manuel Fraga, respectivament per la prohibició de la llibertat d´expressió i assassinats respectivament. He saludat a l'alcalde Hereu i Benach, president del parlament català, però s'han fet els longis i no m'han dit res Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat Tema tancat Pàgines: 1
|