"En la mateixa mesura que sigue abolida l'explotació d'un individu per un altre, serà abolida l'explotació d'una nació per un altra."
No esteu identificat. #1 24-09-2006 13:43:41
Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreQue em podeu dir d'aquest esdeveniment? No he anat mai a cap manifestació, però crec que no passarà aquest any. Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #2 24-09-2006 13:53:58
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreSi els blavers i els feixistes (que per cert el dia 12 d'octubre tenen prevista una manifestació a València) fan manifestacions, xq nosaltres no? que no tenim els mateixos drets? No et preocupes per si algun grup d'extrema dreta fa aparicio xq a la manifestacio hi serem un bon grapat de gent el que teniu que mirar es que quan termine anar amb un grup gran de gent 10 o 12, o mes si podeu, xq segur que hi hauran alguns grups de nazis o blavers xo no massa grans, i si podeu tornar a casa en bus o en cotxe intenteu fer-ho per tindre mes seguretat. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #3 24-09-2006 13:55:17
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreSi´, pense que sempre es bo el manifestarse per desmostrar que hi han bons Valencianistes Última edició per Ximo (24-09-2006 15:54:13) Desconnectat #4 24-09-2006 15:17:06
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreJo este any no em perdré la mani tampoc. Per mí no vos preocupeu, que jo portaré l'espray Weinen a la butxaca (m'ho porte a les manis o quan vaig a treure diners al caixer de nit). Desconnectat #5 24-09-2006 15:40:07
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'Octubrea mi m'agradaria anar pero no conec a ningu en qui anar, vosaltres quedareu abans en algun lloc?? blavers a tomar pel cul!! Desconnectat #6 24-09-2006 23:07:26
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreJo anirec de segur, em falta que el meu contacte amb el bloc, em diga com va el tema dels autobusos Visça Elx i el Baix Vinalopo sanser. Visça la TERRA LLIURE . Desconnectat #7 25-09-2006 19:05:32
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreA mi el que hem fot es, ¡Perque no fan res aixi a Alacant!. Be el dia 8 i a una excursio al cabeço d´or promogut per ACPV per motiu del correllengua. Desconnectat #8 25-09-2006 23:51:57
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreAbans o despres es fara tambe a Alacant Darmagon, segur. Jo anire sino passa res a la de Valencia, parlare amb algun amic aveure si s'anima. La veritat esque tinc ganes d'anar nose molt be perque, pero tinc ganes d'eixir al carrer i dir prou de feixisme. Per cert,que opineu del concert? No el conec, com esta? Última edició per burret12 (25-09-2006 23:54:19) blavers a tomar pel cul!! Desconnectat #9 26-09-2006 14:08:20
Re: Correllengua 06: Manifestació a València el 9 d'OctubreSerà una gran festa amb el concert dels nostres grups i la mani de dilluns. Cride a tothom que llisca el forum que hi vaja que quant mes siguem millor. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat |