"Ut desint vires, tamen est laudanda voluntas"
(quan fallen les forces, també és lloable la voluntat)
No esteu identificat. Pàgines: 1 2
#21 15-09-2006 00:25:22
Re: Els borinots de www.valenciafreedom.com llegeixen molt la nostra webHome jo sóc catalanista i sempre intente llegir la seua web, xq així puc coneixer millor la seua estupidesa. Son les titelles de C.V. i x aixó són tan burros, xq posen a la web alló q els diuen els d dalt. Sóc del sud del meu cor, sóc del sud del meu món, sóc del sud del record, d´uns països sense nom. Sóc del sud dels sentiments sóc del sud de les arrels sóc del sud i porte als ulls, llàgrimes de lluita i futur. Desconnectat #22 24-09-2006 17:04:55
Re: Els borinots de www.valenciafreedom.com llegeixen molt la nostra webHome! la veritat jo m'ho passe molt bé amb els blaveros aquests... Quan estic avorrit llisc les tonteries que escriuen i m'alegren el dia... son quatre gats i a més, uns pallassos, son la versió valenciana de Gabi, Miliki, Fofito y Milikito jajaja Som Nació!! Som Gent Cinc Estreles!! Desconnectat #23 24-09-2006 18:59:45
Re: Els borinots de www.valenciafreedom.com llegeixen molt la nostra webAçò va per als de valenciafreedom.com, de part de Pepe Rubianes: Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #24 24-09-2006 19:34:23
Re: Els borinots de www.valenciafreedom.com llegeixen molt la nostra webEditat Desconnectat #25 24-09-2006 19:42:40
Re: Els borinots de www.valenciafreedom.com llegeixen molt la nostra webT'havia avisat una volta. Llig-te les normes del fòrum. El segon avís suposa l'expulsió immmediata. Desconnectat
Pàgines: 1 2
|