"En la mateixa mesura que sigue abolida l'explotació d'un individu per un altre, serà abolida l'explotació d'una nació per un altra."
No esteu identificat. #1 13-10-2008 18:39:56
Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaAtaquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a València Desconnectat #2 14-10-2008 00:24:42
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaQue gonia donen, i el pitjor de tot es que a la gent li la bufa!!! Última edició per Rogeta (14-10-2008 00:29:28) Desconnectat #3 14-10-2008 00:37:49
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaEm fa gràcia (per no plorar) les idiotaes eixes que diuen encara de "Rojos no" o "Muerte al rojo"... Desconnectat #4 14-10-2008 16:50:12
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaEn Paco Camps jo no contaria per a fer investigacions en "lugares catalanistas-separatistas-antifalleros-imperialistas" xD. No, jo contaria en arreplegar els cristalls i posar-ne de nous, i trau-re la fregona i la bayeta i posar-se a torcar-ho tot... Ajuda no rebrem mai d'aquesta gentola... __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #5 14-10-2008 22:55:26
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaHome, frases estelars "tú tienes acento catalán" "ah sí? Pues soy de Logroño"... xDDD Desconnectat #6 15-10-2008 23:06:40
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciaal bloc li van fer algo?? Quins fills de puta, justament eixe mati cap a les 8:30 vaig veure les pintades a l'intersindical... Desconnectat #7 16-10-2008 18:06:02
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaAmb quina impunitat! Desconnectat #8 16-10-2008 19:51:48
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaJo també crec que va ser una provocació en tota regla, la van posar ahi dalt (i a més, gegant) per a que justament la coronada passara per baix d'ella, i si no passa ni per baix del marc d'una porta, per que heu de calfar a la gent d'eixa manera?? no m'ho explique, i a més sabent que es la Ciutat de València, i el 9 d'octubre que està plagat de feixistes (tots sabem que amb el tema de Catalunya, un grup de 20 persones feixistes pot amotinar a unes 500 incultes per cridar i agredir) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 18-10-2008 03:41:55
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciapujalt i gandia 1707, objectivament desplegar l' estelada tan gran potser era una mica atrevit, estem d' acord, però no penseu que per altra banda ha estst una petita-GRAN resposta simbòlica que mereixen aquests perills socials? Home que m' he estat mirant l' historial delictiu de les putes jjgav aquestes i n' es per fer un macrojudici!! Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #10 18-10-2008 10:40:58
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaPerò a vore, nosaltres hem d'anar al nostre ritme sense fer cas als borratxos estos, està clar que a voltes no hi ha més remei que respondre'ls però no d'eixa manera, el 9 d'Octubre la coronada no pasa ni per baix del marc d'una porta, tu creus que passarà per baix d'una altra bandera (ni tan sols la d'Espanya)?? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 18-10-2008 19:03:32
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciala coronada també es nostra. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #12 19-10-2008 10:58:35
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaLa coronada crec que hauria de ser la bandera de la ciutat de València, personalment opine. __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat #13 19-10-2008 16:43:47
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaAixí ho és, no? Bandera de la ciutat, únicament i exclusiva :-) Bandera valenciana Desconnectat #14 19-10-2008 16:55:48
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaNo, no Gandia 1707, en absolut no parlo com si la coronada fos enemiga vostra perque és la bandera amb que us identifiqueu practicament tots els valencians, però a no ser que odiis els països catalans, no et va poguer ofendre molt l' estelada no?. jo sincerament si veies la coronada desplegarse a la diada de catalunya sempre i quan no ho fessin els del GAV aquest ,que casi ningu els coneix aqui, no em molestaria pas, al contrari. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #15 19-10-2008 22:08:56
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaNo es que no m'ofenga a mi (que no ho fa), es que ofen a la majoria dels valencians, per que per a la majoria dels valencians la bandera valenciana es la coronada, i el 9 d'Octubre no pot passar per baix de RES, per tant, quan penjaren eixa estelada, la majoria dels valencians ho va vore com a una imposició. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #16 19-10-2008 22:59:32
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciagandia 1707-2007 te rao...crec que de haver anat jo on estaven els del bloc jove...m'haurien vingut a la ment imatges de les mares dels que van ficar l'estelada... Desconnectat #17 20-10-2008 10:02:41
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciaestà bé, em rendeixo, va ser potser una provocació per molts valencians, però heu de saber que jo defensava l´acte per la minoria procatalanista que hi havia aquell 9 d' octubre i sobretot, pels centenars d' espanyolistes camuflats que hi haurien pels carrers. Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #18 20-10-2008 22:16:54
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaEl que s'hauria de fer és anar amb eixa bandera a l'acte, no ensenyar-la des d'una balconada, sinó passejar amb ella pel carrer, tan tranquilament, ja que sinó, estem concedint als blavers i espanyolistes la festa del 9 d'octubre, com si nosaltres sols la volguérem per a "incordiar". Desconnectat #19 21-10-2008 09:51:05
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a Valènciagolet tu si que en saps Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #20 21-10-2008 15:55:01
Re: Ataquen les seus d'Intersindical Valenciana i d'ERPV a ValènciaAms, eixa bandera pel carrer a Valencia ciutat no duraria ni 2 minuts si s'enteraren els feixistes. Si ja parlaven de cremar-la i estava a 20 m. per dalt... __________ No "mos" fareu escriure mal ll*ll Desconnectat |