"E quan vim nostra Senyera sus en la torre, descavalcam del cavall, e endreçam-nos vers Orient, e ploram dels nostres ulls, e besam la terra per la gran mercè que Déus nos havia feita."
No esteu identificat. #1 26-09-2008 02:28:36
"Valencia Hui" desapareix també de la xarxaEl diari ultra-dretà Valencia Hui ha deixat d'existir també a internet, tres mesos després de liquidar l'edició en paper per manca de recursos. Desconnectat #4 29-09-2008 15:46:55
Re: "Valencia Hui" desapareix també de la xarxaVa tancar l'edició de paper per manca de vendes, i ha tancat l'edició digital per manca de lectors. És d'imaginar que pronte caurà el partit ultradretà Coalición valenciana. Desconnectat #5 01-10-2008 19:29:05
Re: "Valencia Hui" desapareix també de la xarxaQuè pena...jo solia torcar-me el cul amb aquest diari quan acaba de cagar...xD Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #6 02-10-2008 17:11:56
Re: "Valencia Hui" desapareix també de la xarxa
Jo crec que no valia ni per això XD no el trobava a cap puesto a Gandia, les úniques revistes d'extrema dreta (o siga, blaveres) que vaig vore va ser a l'hospital, i quan em vaig disposar a tirar-les al fem ja havien desaparegut totes i les vaig visualitzar a la paperera del costat xD. Per cert, eren un bon grapat, totes ahi damunt la taula... normal que s'arruïnen. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |