"Sàpies per cert que príncep que no serva fe a sos vassalls, per infeeltat de vassalls ha de morir."
No esteu identificat. #1 23-06-2008 17:30:05
Fogueres 2008: Losantos i Zaplanafònica crematsA la foguera Séneca-Autobusos, cremaran en efígie a Losantos i a Zaplanafònica (ja el veureu) , a més està tota en valencià i plena de crítiques a la política urbanística. Per si fós poc, va ser la única comissió amb prou valor per a sumar-s'hi a la manifestació del 25 d'Abril d'enguany. Per tot això, si heu de triar una foguera per a veure cremar, us recomane aquesta. Última edició per ralph (23-06-2008 17:31:29) Desconnectat #2 23-06-2008 17:55:43
Re: Fogueres 2008: Losantos i Zaplanafònica crematsSèneca és una de les millors fogueres i crec que és de les primeres, si no la primera. Tot està en un valencià perfecte i són una bona gent. Jo fa 2 dies aní a l'estació i mentres esperava la xicona vaig vore-la i va ser una de les millors, junt a la de Gran Via-Ceràmica i la de Plaça Manila i Carolines Altes (que per cert, posen música de tabals i dolçaines les 3 vegades que he passat per allà) "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |