"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 04-05-2008 23:52:44
himne valenciàque vos pareix a vosaltres el himne de la comunitat valenciana o himne regional? Desconnectat #2 05-05-2008 02:06:44
Re: himne valenciàLa veritat es que l´actual, des d´un punt de vista personal i estrictament musical, té més 'planta' de himne que no pas la Muixeranga. Jo pense que canviant el vers 'per ofrenar noves glòries a Espanya' per el de 'tots baix els plecs de la nostra senyera' ens quedaria un himne acollonant. Desconnectat #4 05-05-2008 04:18:08
Re: himne valenciàPffffffff jo ho senc, però ja no sóc capaç d'escoltar-lo com a una música bonica (tot i que ho és); a banda d'això, jo fins l'any passat no ho sabia, però hi ha una versió en castellà també (absolutament ridícula). Desconnectat #5 05-05-2008 09:17:03
Re: himne valenciàPues té una part mora que està molt guapa, golet. Això sí, lo del principi mai ho podre cantar, queda millor "Tots baix els plecs de la nostra senyera". _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 05-05-2008 13:49:44
Re: himne valenciàPense com les_moles i com Curial. Hi hauria que canviar eixe vers. Perquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor Desconnectat #7 05-05-2008 15:19:15
Re: himne valenciàDoncs jo també hi estic d'acord.. 'per ofrenar noves glòries a 'espanya' em sembla....ridícul per himne de valència... Si no trobes el teu camí, fes-te'l! Desconnectat #8 05-05-2008 16:39:34
Re: himne valenciàJo també estic d'acord, a més, l'himne regional es sol utilitzar més en falles, i jo em pregunte: Que collons te a vore la resta d'España amb les falles? Oo "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #9 05-05-2008 18:41:41
Re: himne valenciàL'himne actual és denigrant. Sempre ho he dit, els valencians tenim personalitat pròpia, història pròpia, etc etc que, tot i que estiga amagada, existeix. Aquesta 'cançó' és un recordatori més d'amagar-nos la nostra ànima com a poble, per a fer-nos passar per una part més de la seua espanya, com si forem un dit d'una persona, o un colze. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 05-05-2008 21:26:04
Re: himne valenciàCanviar l'himne valencià?. No. Jo no canviaria una nota de la Muixaranga, himne valencià. Desconnectat #11 05-05-2008 23:59:46
Re: himne valenciàJo passe totalment d'eixa lletra, com a mínim que la canvien de dalt a baix; a banda, no sé si fou Serrano o Maximilià Thous que deien que "todos sus himnos comenzaban con alguna alabanza a España", su querida patria; doncs que agafen algun himne seu pa Espanya si volen, però per al País Valencià, no, gràcies. Desconnectat #12 07-05-2008 15:56:25
Re: himne valenciàNo passa per canviar la lletra de l'himne regional. L'himne oficial ha de ser la Muixaranga. Desconnectat #13 08-05-2008 19:20:12#14 24-05-2008 14:04:58
Re: himne valenciàPer tal de reviscolar el valencianisme tenim que arribar al sector més jove, i pense que 'implantar' de nou La Muixeranga un himne que el 99% de la joventut no coneix ( crec que no exagere ) seria totalment contraproduent i marejaria al posible electorat. Desconnectat |