"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. #1 25-04-2008 17:41:34
Una pregunteta sobre valenciafreakdownHola! T'estime, T'estimo, T'estim... Desconnectat #2 25-04-2008 19:50:20
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownBenvingut a Antiblavers. Esperem trobar les teues opinions als debats. Desconnectat #3 25-04-2008 20:10:19
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownJo puc entrar perfectament.. Benvingut !!! Desconnectat #4 25-04-2008 21:39:13
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownEs pot entrar perfectament. Desconnectat #5 25-04-2008 22:31:19
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdown
lamentablement... Desconnectat #6 27-04-2008 19:46:58
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownHome, si t'ho prens amb una mica d'humor, eixa web pot resultar graciosa i tot... Desconnectat #7 27-04-2008 23:01:32
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownPàtria saforenca, o mort!!!!!!!! "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #8 28-04-2008 11:58:15
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownpot ser que m'hagen bloquejat l'accéss d'alguna manera? vaig contestar un fil de la menera més educada del mon per intentar comprendre els mecanismes mentals d'aquesta gent i a partir de la segona resposta ja no he pogut accedir més, em dona "error500". me huele a cuerno quemao... i em demostra un cop més que és imposible dialogar en aquesta gent. viuen en una bombolla similar a la que viuen els catòlics, que tot el que està fora d'ella va en contra d'ells, i d'ahí no surten, ni arguments, ni raons, ni res... sols valen els seus dogmes. T'estime, T'estimo, T'estim... Desconnectat #9 28-04-2008 13:23:10
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownProbablement t'haguen banejat, no deixen a ningú que no accepte com un zombi els seus plantejaments el parlar en eixa web, encara que ho faça amb tota l'educació del mon. Funcionen en eixe aspecte com una secta, no deixen que ningú els expose la veritat i el banejen. Ho fan perquè saben que debatint de forma respectuosa, duen les de perdre de totes totes. Per això en el carrer recorren a la violència quan et superen en número, i en internet intenten no deixar-nos parlar. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #10 29-04-2008 10:46:05
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdowndoncs tenieu raó, vaig accedir des d'un altre PC i si que podia entrar, vaig intentar (una vegada més) que algú raonara en mí (haig de dir que sí que hi havia gent amb voluntat), però encara que vaig intentar ser el més educat que es pot ser en aquesta gent, raca, altre ban, cosa que no fa més que confirmar el que no em volia creure, com hi ha gent tan neanderthal que no és capaç de mantenir una conversa "normal"... Última edició per Ribera (29-04-2008 10:46:47) T'estime, T'estimo, T'estim... Desconnectat #11 30-04-2008 13:25:56
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownSí, a mi em va passar una semblant, vaig ficar una vegada una pregunta prou respectuosa i tal, però mai em van contestar, simplement em van donar de baixa l'usuari i au, ja no vaig poder entrar més a escriure... Ara sols em deixen llegir les seues subnormalaes, no estic tan banejat com tu, Ribera, jajajaja!!! Llàstima... Desconnectat #12 30-04-2008 20:11:14
Re: Una pregunteta sobre valenciafreakdownTranquil, a mi tambe em varen bannejar quan vaig registrar-me i vaig començar a escriure donant ordre als comentaris d'Oleguer. Així funcionen. És llastimós, però mira... Només vaig demanar (sempre amb plena educació) que abans de criticar a Oleguer per proetarra, llegiren el seu article, i si poguera ser, el seu llibre. Em varen borrar tots els comentaris, ficant "(EDITADO)" damunt de cada un d'ells, i inclús diguent que no acceptaven insults al poble valencià (per ficar, supose, País Valencià). Perquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor Desconnectat |