No esteu identificat. #1 23-04-2008 13:41:58
Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Hui és 23 d'Abril, Dia Internacional del Llibre. Entre les propostes interessants per a fomentar la lectura en valencià destaquem que durant aquesta setmana podeu fer una subscripció gratuïta per a un any a qualsevol de les revistes que hi ha al mercat en valencià, proveu-ho a http://quiosc.cat/ i també ús deixem amb els enllaços de la campanya Llegir en valencià, amb la web de l'Associació d'Editors del País Valencià i de la Fira del Llibre de València. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #2 23-04-2008 14:48:01
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Interesant, vaig a mirar-ho! _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 23-04-2008 14:49:33
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!És subscripció a l'edició digital? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #4 23-04-2008 15:02:34
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Crec que no, però podries enviar un mail i pregutnar "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 23-04-2008 17:50:12
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Curial, sí que és la versió digital. A mi ja m'han arribat tres revistes. Última edició per ka (23-04-2008 17:51:34) Si no trobes el teu camí, fes-te'l! Desconnectat |