"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 13-04-2008 12:34:05
que vos pareix?m'he adonat d'aquesta noticia pel meu tio (la familia de mon pare son extremenys)...apareix la wikipedia en Castuo(o extremeny),es un dialecte mort,pero encara s'utilitzen algunes paraules... Desconnectat #2 14-04-2008 09:39:59
Re: que vos pareix?Molt bé, la diversitat sempre és positiva. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 14-04-2008 11:49:56
Re: que vos pareix?és positiu que tothom puga conèixer dialectes extingits... Desconnectat #4 14-04-2008 12:10:34
Re: que vos pareix?Dialecte mort? es parla a uns quants pobles i la gran majoria ho parla, fins i tot els estrangers (tot i que no tenen molts) "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |