#1 16-03-2008 23:42:20

Webmestre1
Equip

Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

Benvolguts amics:

L'expulsió temporal d'alacantí i el jonc, al voltant d'una discussió Bloc-ERPV m'ha fet reflexionar sobre aquest tema. I és que és molt lamentable que molts nacionalistes malbaraten hores i energies a atacar altres. I després els dirigents dels partits són, com qui diu, amics i se'n van de copes.

Per això, he decidit que a partir d'ara, en aquesta web no estaran permeses les discussions Bloc-ERPV o al voltant de les CUP. Si en valencianisme.com, L'Avanç o el Racocatalà ho permeten, allà ells. Però aquesta web té un objectiu fonamental, que és derrotar i destruir el blaverisme. I per això, no podem ni devem malbaratar esforços en discussions estèrils.

No se permetran d'ara en avant, doncs, discussions d'aquesta mena en aquesta web: Els fils que vagen en aquesta línia seran immediatament tancats, i els autors reincidents, expulsats.

Webmestre1.


Unabhängig. Überparteilich [Independent. Per damunt dels partits. Eslogan del diari alemany "Das Bild"].

http://img528.imageshack.us/img528/5691/eng2if7.th.jpg

Desconnectat

 

#2 17-03-2008 00:18:56

puka
Administrador

Re: Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

D'acord, jo també estic molt cansat de temes així. Quasi sempre són infantils.
Se pot debatre, però amb un mínim de nivell.

Desconnectat

 

#3 17-03-2008 10:50:18

LarsenAlacant
Membre

Re: Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

Jo també, no només entre Bloc i ERPV, si no entre ERPV i Maulets, Maulets i CAJEI, Bloc i SEPC...

Tota baralla entre indigenes és contraproduent.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#4 25-03-2008 19:27:09

nicolàs
Membre

Re: Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

em pareix molt bona idea, hem d'ensenynar-nos de la dreta... ells són molt disciplinats en eixe sentit i no permeten baralles internes, nosaltres hem de ser una gran família.

Desconnectat

 

#5 25-03-2008 21:41:42

AguaitantPV
Membre

Re: Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

Jo estic en Nicolàs... hem d'aprendre de la dreta.

Desconnectat

 

#6 03-04-2008 01:38:47

xoco
Equip

Re: Sobre les discussions Bloc-ERPV-CUP

aprendre de la dreta res! aprendre per nosaltres mateixos, perque si aprenem d'ell aprendrem lo que voldran ells.

Estic totalment d'acort amb la resolució de webmestre, jo ja fa molt de temps que no participo en cap


defensar la terra no es cap delicte

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.