"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #41 13-03-2008 00:55:00
Re: Títol de la fotoJo no se que guanyem barallant-nos entre nosaltres (ja siga a osties al carrer, o discutint per internet o a un bar), quan l'enemic de tots nosaltres son els espanyols. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #42 13-03-2008 10:52:36
Re: Títol de la foto...els espanyolistes millor dit _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #43 13-03-2008 12:28:37
Re: Títol de la foto
Jo millor diria "espanyols", ja que ser espanyol es una ideologia, un o és castellà, canari, andalús, gallec... però espanyol s'és per pensament. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #44 13-03-2008 14:39:51
Re: Títol de la fotoUna "no espanyolista" de Izquierda Unida em digué que si per ella fora, llevaria tots els idiomes i deixaria el castellà com a únic idioma. Era castellana i em passà a Valladolid. Ah, i em deia que no era nacionalista ni res, ni espanyolista... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #45 13-03-2008 15:45:01
Re: Títol de la fotoGandia,jo als de UNC no els considere ni germans,ni de l'EI. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #46 13-03-2008 17:37:02
Re: Títol de la fotofique una altra foto,avore que us pareix aquesta: ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #47 13-03-2008 21:16:57
Re: Títol de la fotoJo dic que és en Euskal Herria en una manifestació de l'esquerra abertzale amb càrrega policial. Desconnectat #48 14-03-2008 00:48:19
Re: Títol de la fotoissssss! casi!! estas apropet! ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #49 14-03-2008 09:00:08
Re: Títol de la fotoBo, però jo puc respetar a una persona que es senga espanyola però amb un concepte d'Espanya distint del que tenim ara. Si parla d'un federalisme que reconeix el dret d'autodeterminació dels pobles... bo, jo ja dic que no pense això, però em pareix una concepció d'Espanya que seria respectable (al menys per a mi). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat |