"Ut desint vires, tamen est laudanda voluntas"
(quan fallen les forces, també és lloable la voluntat)
No esteu identificat. #1 20-02-2008 17:15:33
Enric Morera entrevistat al Bon Dia Comunitat ValencianaENRIC MORERA, ENTREVISTAT AL 'BON DIA COMUNITAT VALENCIANA', DE CANAL 9 Desconnectat #2 20-02-2008 22:39:38
Re: Enric Morera entrevistat al Bon Dia Comunitat ValencianaEstà molt bé... però ja es podria tirar al rotllo el Morera i dir més 'País Valencià', no 'Comunitat' (és d'imaginar que forma part d'alguna estratègia electoral) i sobretot... un líder valencianista no és de rebut que diga 'va a ser' en futur... pel demés, collonut... sóc votant del Bloc i m'agradaria que arribaren lluny en les properes eleccions Desconnectat #3 21-02-2008 13:53:36
Re: Enric Morera entrevistat al Bon Dia Comunitat ValencianaLa pluralitat informativa arribarà a Canal 9 quan siga entrevistat Agustí Cerdà en representació d'ERPV. Enric Morera és una presa fàcil, de fet ara el PP demana el vot als militants del Bloc tot recordant a l'impresentable de Gonzàlez Linzondo. El Bloc no hauria de tolerar cap simpatia per Gonzàlez Lizondo dins les seus files. És la meua opinió, potser m'equivoque. Desconnectat #4 21-02-2008 14:54:44
Re: Enric Morera entrevistat al Bon Dia Comunitat ValencianaHome, el Bloc l'ha respost al que demanava vot del PP, i no precissament per dir que tenen res a vore amb Lizondo. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 21-02-2008 15:45:15
Re: Enric Morera entrevistat al Bon Dia Comunitat ValencianaSi no m'equivoque, crec que per llei només estan obligats a traure a aquells que tenen representació a les Corts espanyoles (el Bloc no la té) i per tant només tenen l'obligació de traure el PP, el PSOE i EUPV/IU. Una altra cosa són els espais gratuïts de propaganda electoral on tots els partits (també el Partido Humanista, Identidad Reino de Valencia, etc...) tenen el seu espai. Si la televisió del Partido Popular trau sense obligació el Bloc en un espai que no és de propaganda electoral és que trama alguna cosa. Última edició per Esquerrà (21-02-2008 15:46:20) Desconnectat |