"Quanto altior est ascensus, tanto durior descensus"
(En tant que l'ascens és més elevat, més dur és el descens.)
No esteu identificat. #1 10-02-2008 23:24:38
Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elx
Desconnectat #2 11-02-2008 16:04:42
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxFlipant... No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #3 11-02-2008 22:17:16
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elxdenúncia? deveres creus que aixo funciona? ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #4 11-02-2008 22:25:02
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxUi, als independentistes en fan molt de cas al sud karlodc.... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 12-02-2008 13:40:45
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxLaTuna, si simpatitze amb les JERPV és perquè pense i defense els mateixos països que ells. No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #6 12-02-2008 14:34:27
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elxno,no dic de possarlis tambe bombes,si no de actuar de una mena distinta. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #7 12-02-2008 14:39:39
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxTuna, segur que saps el 100% que fan les JERPV? No tot ix als diaris "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #8 13-02-2008 08:19:26
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxHome, les JERPV fan moltes més coses que fer pintades, i no tot (ni molt menys) és en contra dels blavers (vull dir, que no es centren només en la lluita contra el blaverisme, que és tan sols un punt de la seua visió política). Última edició per Curial (13-02-2008 08:20:01) _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #9 13-02-2008 13:45:10
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elxjo no estic diguen que nomes fajen aixó (que encara així es el que mes es nota),si no que actuen com actuen els blavers,contestant-lis exactament igual. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #10 13-02-2008 14:03:56
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elxjo no estic diguen que nomes fajen aixó (que encara així es el que mes es nota),si no que actuen com actuen els blavers,contestant-lis exactament igual. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 13-02-2008 14:13:57
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxTapar una pintada xenòfoba anticatalana amb una que fa una proclama a favor de la llibertat del nostre país és lo mateix que fer eixa pintada xenòfoba? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #12 13-02-2008 18:27:55
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxGandia,que vols que diga? si fos per mi lis rebentaria la cara,pero clar,si dic aixo enseguida em dirieu terrorista...i damunt dius que simpatitzes amb la cajei,no? ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #13 13-02-2008 21:11:54
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxTu has dit directament que no fem el mateix que ens fan ells, o siga, que ens quedem de braços creuats mentre ens cauen pedres dels mateixos 4 desgraciats de sempre. Es el que he entès jo. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #14 13-02-2008 21:42:36
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a Elxno,no volia dir aixó,el que vull dir esque hi ha que respondre,pero no com ho fan ells. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #15 13-02-2008 22:02:10
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxLa Tuna, no saps com s'està reaccionant vers els actes espanyolistes. Jo tampoc se al 100% que passa a la ciutat de València, però creu-me, se un poc i el que fan no és per a contar-ho ací ni enlloc, però si hi ha resposta, el que passa és que si nosaltres fem una pintada som terroristes, i ells si amenacen de mort és acceptable, ja que ells tenen màniga ampla per a actuar mentres nosaltres no. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #16 14-02-2008 00:29:03
Re: Agressió policial a la Jornada Antirrepressiva a ElxJo també ho se, i pense que els "Jerkis", començant com estan, estan fent un treball molt gran, entre actes, pintades, manifestacions, etc etc "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |