"València fon edificada en pròspera fortuna d'ésser molt pomposa e de molt valentíssims cavallers poblada, e de tots béns fructífera; exceptat espècies, de totes les altres coses molt abundosa, d'on se traen més mercaderies que de ciutat que en tot lo món sia."
No esteu identificat. #1 10-02-2008 12:42:55
necesite de la sapiessa populara clase de valencia m'han manat un treball optatiu,que es buscar un poema en valencia (o qualsevol variant del catala) sobre l'aigua.conegeu algun titol?o tambe serveix algun refrany Desconnectat #2 10-02-2008 13:29:17
Re: necesite de la sapiessa popularLol a les comarques castellanoparlants també vos ensenyen valencià? No ho sabia això
I ací en trobaràs més: http://www.xtec.es/~egimeno3/projecte/literatura.htm "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 10-02-2008 13:30:56
Re: necesite de la sapiessa popularAcí està, la cantàvem quan érem xicotets aixina que no me'n recorde molt, l'he pillada d'internet:
Quan ho presentes lleves les faltes d'ortografia, ho he fet aixina per fer vore com es pronuncia. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #4 10-02-2008 14:24:46
Re: necesite de la sapiessa popularGandia eixa la cantava jo quan era xicotet! No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #5 10-02-2008 15:32:43
Re: necesite de la sapiessa popular
Si xDD són les úniques que em se, populars, que parlen de l'aigua. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #6 10-02-2008 18:38:20
Re: necesite de la sapiessa popularI qui no? "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat |