No esteu identificat. #1 07-02-2008 21:44:20
el metro en subterrani a la Ciutat de les Arts i les CiènciesEsquerra-VLC exigeix que el metro arribe en subterrani a la Ciutat de les Arts i les Ciències Desconnectat #2 07-02-2008 21:54:59
Re: el metro en subterrani a la Ciutat de les Arts i les CiènciesPensava que ERPV estava en contra de les Ciutats de les Ciències. Si n'estan en contra per què volen que arribe el metro allà. Jo pense que allò del tramvia ja va ve i que el metro (no hi ha metro a València per cert) hauria d'arribar a tots els barris de la ciutat on viu realment la gent. A la zona de les ciutats de les ciències la majoria és milionària i no agarren el metro perquè van en cotxe o en taxi i al turisme pense que li agrada més el tramvia perquè així poden veure València per fora. Ara, tampoc vull criticar ERPV ja que tots els partits quan estan a l'oposició demanen que es faça la cosa contrària a la que farien quan estan governant, i ERPV no n'és l'excepció, i tot el que siga ficar canya als amics de la prevaricació doncs s'agraeix. Última edició per valcat (07-02-2008 21:56:03) Desconnectat #3 07-02-2008 22:00:48
Re: el metro en subterrani a la Ciutat de les Arts i les Cièncieshome a la ciutat de la justicia no van només rics, no creus? i la zona d la ciutat de les ciències no es de rics, crec jo. Jo no he llegit en cap lloc que Esquerra o el Bloc estiguen en contra de la ciutat de les ciències, potser tenen matisos i coses que es canviarien, per la meua part m'agrada molt la Ciutat de les arts i les ciències. un abraç valcat Desconnectat #4 07-02-2008 23:46:30
Re: el metro en subterrani a la Ciutat de les Arts i les CiènciesEsquerra demana allò lògic, allò que fa temps han fet a d'altres llocs. Desconnectat |