No esteu identificat. #1 07-02-2008 08:05:27
Riure's de mi perquè parlava en catalàNova discriminació que vaig tenir que sofrir ahir quan vaig entrar a comprar un croissant en un forn de pa. La dependenta que era sudamericana va riure tot dient-me que se li parlava en català no m'entenia. Mentrestant vaig sentir que la dependenta li deia a la seva companya: " con que idioma habla este señor" Llegiu "Qüestió de noms " Desconnectat #2 07-02-2008 09:10:11
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàI què vas fer? No podem deixar que este tipus d'actitus puguen fer-se sense, al menys, cap resposta per la nostra part. Jo li haguera amollat algo, desde un simple "Parle en valencià, a València. A on collons vol que parle valencià, a la Xina?", a algo més elaborat (clar, que en el moment supose que és difícil que se t'ocorrega). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 07-02-2008 14:55:14
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàVa ser a València ciutat? No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #4 07-02-2008 15:58:05
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàJo no dic la meua opinió del que hauria fet, per que els moderadors hem de "moderar-nos" "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |