"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 13-01-2008 15:31:44
podeu donar-me consellJa desde fa temps estic pensant en ficar-me a algun grup politic...pero al meu poble no n'hi-ha molta varietat...tinc tres opcions... Desconnectat #2 13-01-2008 16:07:58
Re: podeu donar-me consellHome, jo faria un Bloc. Al PSOE no em clavaria ni boig (i he tingut amics que han durat un mes allà, justament el dia que va posar-se a parlar valencià li van dir "I tu per què t'has fet nacionalista??" i més coses, i eixe dia se'n va anar. A banda de que allà tot funciona per families, com el PP [Zaplanistes, campistes..] i fan merder entre ells) a EUPV m'ho hauria pensat, però veient el merder que hi ha ara, i que se'n han anat els nacionalistes d'EUPV...Faria el Bloc, i si no et fa molta gràcia, doncs ERPV, però trobe més assenyat estar un partit interclassista mentres el nacionalisme valencià siga minoritari. Última edició per LarsenAlacant (13-01-2008 16:10:10) "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 13-01-2008 18:29:45
Re: podeu donar-me consell
Segons les regles del fòrum no es permet tenir dos comptes. Desconnectat #4 13-01-2008 19:27:46
Re: podeu donar-me consellhome si jo fora tu miraria de posarme en contacte amb el bloc jove o les jerpv, que son les organitzacions valencianistes que mes actuen i que van a mes. Qualsevol de les dues t'ajudaran i entre les dues n'hi ha molt bon rotllo, almenys aixo m'han contat. Desconnectat #5 25-01-2008 17:48:36
Re: podeu donar-me consellA Xiva no n'hi ha casal Jaume I ni res...els mes valencianistes son els de EU...estic parlant amb gent que voldria posar bloc jove a Xiva.Per a que haja bloc jove te que haver bloc? Desconnectat #6 25-01-2008 17:57:37
Re: podeu donar-me consellSi serveix la meua opinió... No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #7 25-01-2008 18:48:30
Re: podeu donar-me consellJo faria el que fa karlosdc. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #8 25-01-2008 20:37:28
Re: podeu donar-me consellclar que ho es,ames la gent confon molt el valencianisme amb el blaverisme,pero alguna cosa s'ha de fer... Desconnectat #9 25-01-2008 21:54:21
Re: podeu donar-me consellFotre, el Bloc o ERPV a una comarca castellanoparlant...molt bé! Doncs lo dit, posa't en contacte amb el Bloc o ERPV, segons la teua ideologia o forma de pensar i munteu unes joventuts de partit. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 25-01-2008 22:15:47
Re: podeu donar-me consellClar, com diu Larsen també depén de la teua ideologia al elegir el grup que vas a fomar. No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #11 25-01-2008 22:51:29
Re: podeu donar-me consellde segur que ho farem...fa falta valencianisme a Xiva...em sentisc mes representat amb el bloc,perque crec que el PV ha de seguir el seu cami cap a la independencia,i despres ja es voria el projecte dels PPCC,ja que crec que hes mes complex...ames,el any pasat el meu profesor de valencià em va marcar molt i era del bloc (de vilamarxant crec),i em va donar molt suport,i em va dir que esparava que fora un bon "bloquero" quan es va despedir perque s'anava del institut,açi que es com una cosa d'herencia que em va deixar....era un tio de puta mare... Desconnectat #12 26-01-2008 00:36:09
Re: podeu donar-me consell"em sentisc mes representat amb el bloc,perque crec que el PV ha de seguir el seu cami cap a la independencia,i despres ja es voria el projecte dels PPCC" "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #13 04-02-2008 17:37:28
Re: podeu donar-me consellHola Batiste-ceba. Perquè a nosaltres "ja no ens alimenten molles, ja volem el pà sencer. Vostra raó es va desfent, la nostra és força creixent. Les molles volen al vent." - Ovidi Montllor Desconnectat #14 04-02-2008 21:55:38
Re: podeu donar-me consellei! ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #15 04-02-2008 22:57:27
Re: podeu donar-me consellAixò m'agradaria saber, quanta gent (més o menys) hi ha Maulets, CAJEI i Endavant "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #16 04-02-2008 23:11:28
Re: podeu donar-me consellval,a maulets no teu puc dir pel simple fet de que no heu controle. ___________________________________________________________________________________ Desconnectat |