"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. Pàgines: 1
#1 31-01-2008 00:35:26
Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesAra mateix acaba d'eixir al programa CQC de Telecinco un reportatge sobre el callament de Francisco Camps quan li demanen per qüestions compromeses. Ha quedat ben retractat pel periodista dit "Gonzo" que fa la secció sobre greuges del programa. En Camps, com era d'esperar no ha contestat cap pregunta seriosa i a més li ha retret. Desconnectat #2 31-01-2008 09:42:57
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodisteshttp://www.youtube.com/watch?v=6YlOECI1Bws Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres Joan Fuster, 1922-1992 Desconnectat #3 31-01-2008 18:42:45
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesEl GRAN i esperat vídeo: http://www.youtube.com/watch?v=VNqZwAonr28 "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #4 31-01-2008 18:51:34
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesLarsen no te valia posant-lo a soles al raco?? xD No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #5 31-01-2008 18:58:17
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesNo tots miren el racó "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #6 31-01-2008 23:51:35
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesLarsen, ets Skaw al Racó? Desconnectat #7 31-01-2008 23:59:14
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesSi "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #8 01-02-2008 00:42:44
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesS'agraeix sempre la teua opinió, fora dels partidismes (probloc i proerpv) tan comuns per aquests fòrums Desconnectat #9 01-02-2008 01:17:25
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodisteshehe moltes gràcies. Jo es que soc nacionalista, no polític. Per a mi els partits son com eines: Serveixen per aplegar a la teua finalitat i a vegades et serveix una i a vegades altra. Jo vull un País Valencià independent, i tot el que contribuïsca estratègicament amb la construcció, em val, no prescindim de ningú "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 01-02-2008 11:02:49
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesEl video de CQC: _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #11 01-02-2008 12:02:23
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesJa ho havia posat jo ahi dalt "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #12 01-02-2008 13:30:42
Re: Reportatge sobre la negativa de Camps a respondre als periodistesXe, estic cec, ho senc LarsenAlacant _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat
Pàgines: 1
|