"La gent qui és d'allí natural, molt bona e pacífica e de bona conversació; les dones d'allí naturals són molt femenils, no molt belles, mas de molt bona gràcia e més atractives que totes les restants del món, car ab lo llur agraciat gest e ab la bella eloqüència encativen los hòmens."
No esteu identificat. #1 29-01-2008 13:29:09
Tenin Que Fer Mes Forza.Bueno intare ser clar i contundent. El meu idoma natural es el castella aixi que si veu moltes faltes no se anaveu a cagar al wc. Desconnectat #2 29-01-2008 13:42:02
Re: Tenin Que Fer Mes Forza.Hi ha innombrables testimonis "propis de valencia o d'espanya" que evidencien la unitat de la llengua. Desconnectat #3 29-01-2008 14:23:37
Re: Tenin Que Fer Mes Forza.daniol, i que tal fer un recull de les 13 sentencies que avalen la unitat de la llengua? Costaria molt de trobar? "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #4 29-01-2008 15:18:18
Re: Tenin Que Fer Mes Forza.jo tenir-les no les tinc, però, sí, ja van 13 o 14 crec. Desconnectat #5 29-01-2008 17:45:00
Re: Tenin Que Fer Mes Forza.Jo em puc encarregar d'això companys, només doneu-me un parell de dies que vaig prou embolicat amb històries laborals etc. (recordeu-me-lo per missatge privat si vegeu que me n'oblige). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 29-01-2008 23:39:47
Re: Tenin Que Fer Mes Forza.Gracias Curial, ben be no me'enrecorde de la pagina pero si que fea la cosa de que Fabra deia que ojala hubiesmos tenido vuestros escritores mediovales o algo axi. Desconnectat |