No esteu identificat. #1 22-08-2006 22:05:44
Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVExtret del fòrum de la PJV (Plataforma Jovenil ¿Valencianista?): Desconnectat #2 23-08-2006 14:54:30
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVMolta boca tenen, però les evidenciès no les hem pintat natros ni als edificis ni a cap lloc Estem fent País. País Valencià lliure!!! Desconnectat #3 23-08-2006 16:49:56
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVJo m'alegre molt d'açò, perquè demostra que ens van coneixent i que no els fa gràcia l'existència de webs com aquesta. A més, jo pense que hi ha dos tipus de blavers: els malintencionats (els enganyadors) i els ignorants (els enganyats). Segurament qui escrivia això era dels malintencionats, però tal vegada gràcies a ell entrarà en està pàgina algun dels ignorants i començarà a vore la llum... Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder Desconnectat #4 23-08-2006 20:51:51
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVjo amb aquesta gent flipe. Desconnectat #5 23-08-2006 23:01:15
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVSupose que quan arriben a l´Estació del Nord els deu d´entrar un batistot o un mal de ventre o igual es pensen que l´arquitecte fou un dissenyador rus enviat pel Komitern per tal de "propagar" la diftèria catalana amb tanta senyera i estel roig. --Sé açò perquè Tyler ho sap-- Desconnectat #6 23-08-2006 23:16:04
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJV
Pobrets, no ixen mai del seu barri de l'Eixample-Russafa. Desconnectat #7 24-08-2006 15:36:14
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVJo el que mai he pogut entendre és com des del valencianisme (Bloc, valencianisme.com, etc...) hi haja qui defenga la bandera blavera, la qual no és històrica i abans de fer-la oficial "Las Cortes españolas" per la força l'any 1982 no es coneixia més enllà de la ciutat de València, on tampoc era coneguda perquè no existia abans del segle XIX. Desconnectat #8 25-08-2006 00:07:46
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVÉs que al Bloc i a valencianisme.com (on la majoria es reconeix votant del bloc) molts, encara que no tots, defensen la idea de la "nació valenciana estricta", que respecte però que personalment em pareix una barbaritat (igual de barbaritat que quan es defensa la "nació de Catalunya estricta" des del Principat). De tota manera, la veritat es que jo a valencianisme.com no he vist la bandera blavera, sino variants que tenen a vore amb eixa "nació valenciana estricta", que com dic no compartisc però que no té res a vore amb el blaverisme. Terra, treball, cultura, sentiment: paraules mortes per la sobèrbia del poder Desconnectat #9 26-08-2006 10:26:07
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVPueee mira, jo el que no entenc es com hi ha un partit independentista català que li fa homenatges a una senyera espanyola. Aixó si que es raro raro. Desconnectat #10 26-08-2006 15:28:39
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVA fer la mà cabrons Palmerar d'Elx i Misteri d'Elx, Patrimonis de la Humanitat......i la Dama a Elx per sempre!! Desconnectat #11 30-08-2006 22:26:47
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVPueee mira, jo el que no entenc es com hi ha un partit independentista català que li fa homenatges a una senyera espanyola. Aixó si que es raro raro. defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #12 06-09-2006 21:31:38
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVLes fotos no esten manipulades, esten malament interpretades. Lo m Última edició per Cap i casal (06-09-2006 21:32:20) Desconnectat #13 06-09-2006 22:00:31
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVJa però eixe és l'escut de la ciutat de València a soles. Desconnectat #14 06-09-2006 22:02:50
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVLo que uic dir es que en la vostra seccio de fotos, poseu escuts om estos, de los que ningu blaver renega i lo utiliseu com per a demostrar que la quatri es la nostra bandera, quan no es aixina. Lo important es la corona de Regne Desconnectat #15 06-09-2006 22:08:32
Re: Mireu què diuen de nosaltres els xicots de la PJVLa quatribarrada fou la bandera històrica del Regne de València (veieu?, nosaltres no tenim problemes en usar este terme). Desconnectat |