"Tot allò que sigue gairebé cert és més bé fals, alhora que un dels errors més perillosos, donat que, en estar tant a prop de la veritat, el més probable és que li face perdre la pista a u."
No esteu identificat. #1 16-01-2008 22:07:43
Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa emès aquest dilluns? Van mostrar dues persones de Cadaqués(Empordà) parlant amb l'article Salat, interessant, oi? Si algú ho va poder gravar que ho penji a internet o que m'ho passi si us plau. Llegiu "Qüestió de noms " Desconnectat #2 17-01-2008 15:12:37
Re: Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?Premia l'adreça http://www.tv3.cat/ptvcatalunya/tvcProg … =228320280 i tot seguit en el requadre "especial recerca" t'hi trobaras aquest programa que cerques. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #3 17-01-2008 21:38:55
Re: Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?El "Caçadors de paraules" és un programa que m'encanta. Intente no perdre-me'l mai. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord. Per l'oficialitat del català a la Unió Europea. Desconnectat #4 17-01-2008 21:50:23
Re: Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?Eixa secció se la tindrien que posar als blavers a vore que diuen... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 19-01-2008 13:29:39
Re: Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?quan i on ho fan?? ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #6 20-01-2008 13:56:06
Re: Caçadors de paraules ! Algú va gravar el programa?Ho fan els dilluns a les 21:45 a TV3. Demà no te'l pots perdre, heheheh ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord. Per l'oficialitat del català a la Unió Europea. Desconnectat |