"La causa per què és tan fructífera aquella regió e tan temprada sí és que com l'esfera del sol dóna en paraís terrenal, que reverbera en la ciutat e regne de València, perquè li està de dret en dret; e d'ací li ve tot lo bé que té."
No esteu identificat. #1 11-01-2008 21:53:13
Ide tomar polo cú espanhois!Qu' loitastes vós espanhóis?? cal é a diferenza entre un catalan e un castelá istoricamente? Seica vinhestes dun afastado pais? estivestes xa aqui? Os estudos din que non, e logo non saiades que os estudos estan errados.... a diferenza e toda, eles non saben falar bem..! ^^ Desconnectat #2 11-01-2008 22:23:54
Re: Ide tomar polo cú espanhois!No tantsols la llengua ens fa diferents dels castellans, tota la cultura en general. Jo no tinc res a veure amb un "chulo madrileño" ni amb els "toros" o "sevillanas" ni tampoc sóc un barroer castellà. Última edició per SeRcH (11-01-2008 22:25:43) Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #3 11-01-2008 22:33:19
Re: Ide tomar polo cú espanhois!Els castellans com a poble es mereixen tot el meu respecte, i no m'agraden eixe tipus de generalitzacions de que si tots son açò o allò. Al que m'opose és al genocida i imperialista Estat Espanyol. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #4 11-01-2008 22:51:50
Re: Ide tomar polo cú espanhois!Estic d'acord amb Curial, és molt perillosa la identificació dels mals a Espanya. No s'ha de confondre Espanya amb Estat Espanyol i les coses que ens ha portat ni molt menys amb la societat espanyola, millor dit castellana. Desconnectat #5 11-01-2008 22:56:18
Re: Ide tomar polo cú espanhois!És una manera de parlar, ja se que no tots son com he dit pero si molts. I jo no he dit que sigui francés, he dit que m'identifico més EN LA MANERA DE SER amb un francés que amb un castellà o andalús o qualsevol altre. Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #6 11-01-2008 22:56:54
Re: Ide tomar polo cú espanhois!NovasOrdes: Si quieres aprender algo, en internet hay algunas páginas web para aprender catalán. Por ejemplo, por citar una, http://intercat.gencat.es/aprenccatala.html Desconnectat #7 11-01-2008 23:24:55
Re: Ide tomar polo cú espanhois!No, no dic que hagues dit que eres francés home... _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #8 11-01-2008 23:45:55#9 12-01-2008 12:48:43
Re: Ide tomar polo cú espanhois!Amic gallec!! ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #10 12-01-2008 13:02:09
Re: Ide tomar polo cú espanhois!He entès ben poc del que m'has dit, però sigues benvingut amic!, ah i com diu Curial, la nostra nació són els Països Catalans (Catalunya, actualment gràcies a 4 polítics principatins, només embarca al Principat de Catalunya) "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 12-01-2008 16:51:01
Re: Ide tomar polo cú espanhois!El senyor NovasOrdes s'ha inventat la normativa i per això costa d'entendre. Ni en gallec ni en portugués s'apostrofa el "que" ni tampoc en la normativa no oficial dels que defensen un Portugaliza. Història en portugués és "história" i en gallec "historia", però mai "istoria". He vist com utilitza el dígraf "nh" en "espanhóis" i després utilitza "nh" per escriure "uma" (unha), o siga que en aquest cas pronuncia també "unya" ¿O pronuncia unha a la galega?. Aquest tio té un cacao!!!. Desconnectat #12 12-01-2008 17:26:15
Re: Ide tomar polo cú espanhois!O un portugal formant part d'una república galaica,o mes ben dit galaicaportuguesa,que es el nom de la llengua Desconnectat #13 12-01-2008 19:26:24
Re: Ide tomar polo cú espanhois!Que facin el que els roti! Pero nosaltres volem PPCC! Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #14 12-01-2008 21:37:43
Re: Ide tomar polo cú espanhois!Ahi ahi SeRcH una volta més al grà xD No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat |