"Seinors, audir (escoltar) e entendre devem Nostre Senior per la Sancta Scriptura, e com nos apelà (digué) dolzament: -Tornad-vos a mi, zo dix Nostre Séiner, ab tot lo vostre cor e ab tota vostra pensa. No dix mica (no digué) ab la meitad del cor, mas ab tot lo cor; perquè quar (car) del cor ixen totes les obres que són feites; primerament són pensades e pus (després) són messes (posades) en obra".
No esteu identificat. #1 11-01-2008 18:52:06
Victòria Beckham és la dona més mal vestidaVictòria Beckham és la dona més mal vestida segons la revista People Desconnectat #2 11-01-2008 20:22:55
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidammm...això amb el nacionalisme o blaverisme que té a vore? "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 11-01-2008 20:32:03
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaHome tothom sap que la Beckham va néixer a Valls i és una catalana de pura raça hahaha Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #4 12-01-2008 06:14:56
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaa vore no anem a parlar sempre de nacionalisme,xe. Jo pose de tot per a tots els publics. Desconnectat #5 12-01-2008 12:42:42
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaJo ho havia sentit per la radio ja, i crec que no vesteix malament, simplement és una prepotent de merda Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #6 12-01-2008 13:04:36
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaPfff, mon de pijos XD m'agradaria sentir parlar a la Beckham eixa en castellà "Ai osea que xuli, super mono tia" "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 12-01-2008 19:24:28
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaEn un reportatge va dir que no volia que la gent la veies menjant, com si fos un acte inpropi del ser humà. És patética :@ Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #8 12-01-2008 21:42:31
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaEstic d'acord amb amunt no anem a parlar sempre de nacionalisme... No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #9 12-01-2008 21:56:18
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaJa, pero vull dir, açò aniria a Miscel·lània no? per què ja que la pàgina és de antiblaverisme i tal, el debat general seria el sentiment valencià, nacionalisme, etc. La resta de que vulguem parlar, a miscel·lània "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 12-01-2008 23:06:39
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaAçò també és un debat, però no en la manera en que ho ha fet "amunt", només copiant la notícia. Desconnectat #11 13-01-2008 00:01:42
Re: Victòria Beckham és la dona més mal vestidaSi la veritat és que el forum està una mica mal estructurat. Ademés si molesta es pot moure aquest fil a l'altre apartat i cap problema tu Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat |