No esteu identificat. #1 10-01-2008 10:55:43
Plaça Jaume I a València. ENQUESTAhttp://www.levante-emv.com/servicios/en … f=3777_0_0 Desconnectat #2 10-01-2008 10:58:23
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAEl personaje más representativode los valencianos Desconnectat #3 10-01-2008 12:55:24
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAHome, jo pense que per dignitat hauria d'anomenar-se Plaça del País valencià. Jo personalment pense que Jaume I hauria de tindre una avinguda, concretament la de Ferran el Catòlic. Jo fóra polític proposaria retolar l'actual avinguda de Ferran el catòlic per avinguda d'En Jaume I el Conqueridor. I no han pensat restablir a la Plaça del País valencià el seu nom original?. O siga: Plaça de Sant Francesc. Desconnectat #4 10-01-2008 13:33:24
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAVotat "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 10-01-2008 14:22:36
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAVotat. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #6 10-01-2008 14:54:48
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAEstos blaveros, "plaça del Regne de València" o "Plaça dels Furs valencians"... jo si fora blavero, la dels furs xD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 10-01-2008 17:24:37
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAVotat! No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #8 10-01-2008 17:26:31
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAJo no entenc a estos subnormals blaveros (i sí, se que m'esteu llegint ara mateix, o siga que açò va per vosaltres): "Plaça dels furs"? Els mateixos que va abolir l'avantpassat d'eixe rei amb el que vos feu palles, el rei d'Espanya Juan Carlos I "El Demócrata"?? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #9 10-01-2008 18:52:09
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAAhi és quan s'ha destapat (una vegada més) el fals valencianisme dels blavers. Podem posar un nom a una plaça que siga Jaume I? Val, doncs no, ells a entrebancar la opinió...Plaça Antic Regne de València? De puta mare, però ara estem amb aquesta. Ja M'agradaria vore plaça Jaume I, Antic Regne de València i Furs de València. Però si anaren a posar "Plaça dels Furs de València" els blavers vindrien a dir altre nom. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #10 10-01-2008 18:57:30
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAJa he votat Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat #11 10-01-2008 18:59:38
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTA
No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #12 10-01-2008 19:31:01
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAels feixistes blaveros estan en contra de tot el que siga concòrdia i tolerància mutua, sempre anti-tot i en contra del valencianisme de progés, VISCA JAUME I, blaveros nomes us preocupen els toritos i Madrid, aneuvos a la sierra de madrid amb Jose Luis Moreno a ferli companyia i a parlar un fantastic espanyol. Desconnectat #13 11-01-2008 13:21:31
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAÉs una llàstima, però encara la majoria dels valencians li diuen a la plaça del País valencià, "Plaza del Caudillo". A Madrid ja no hi ha ningú que li diga José Antonio a la Gran via, de fet durant 40 anys d'avinguda de José Antonio, la gran majoria seguia dient Gran via. Hi ha més espanyolisme a València que a Madrid. Per mi sempre serà plaça del País valencià diga com es diga a no ser que hi haja un dia un partit polític que tinga la valentia de retolar-la com a Plaça dels Països Catalans i així dedicar la plaça més importat de València amb el nom de la nostra nació. Desconnectat #14 11-01-2008 13:50:50
Re: Plaça Jaume I a València. ENQUESTAÉs com a Barcelona la Plaça Frances Macià que abans es deia "Plaza Calvo Sotelo". Ma mare no es de dretes i a vegades se li escapa. Cap nom de personatge català estava permés, a no ser que fos un capellà o sant. Molts cops monspares em diuen carrers o places i jo em quedo... ¿Eing? Hehehe Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat |