No esteu identificat. #1 04-01-2008 01:32:44
Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980
I torne a repetir, ara en castellà: "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 04-01-2008 12:05:09
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980La història de TL*L! encara els serveix per a anar a criminalitzant el moviment valencianista, encara que fa decades que no existisca... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 04-01-2008 15:36:56
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Bó, Terra Lliure es va escindir en dos branques (III i IV assemblees). Una es va dissoldre al 1991 i altra al 1995. Però vaja, que tens raó, que ja no existeix i els blavers ho utilitzen per a justificar qualsevol cosa. Et posen una bomba o et peguen una pallisa i encara eres tu el "violent". _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #4 04-01-2008 16:21:23
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980"Et posen una bomba o et peguen una pallisa i encara eres tu el "violent". "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 04-01-2008 16:54:16
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Desprès de llegir-me tota la vostra pàgina, una de les preguntes que hem vaig fer va ser: Com seria el moviment blaver si no existís catalunya o principat de catalunya? La crítica tiene que limitarse a comparar y contrastar un hecho no con la idea, sino con otro hecho. Vladimir I Ulianov "Lenin" Desconnectat #6 04-01-2008 17:48:41
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Son simplement uns reaccionaris, en el sentit més pur del terme, reaccionen contra un canvi (el que proposa l'esquerra valencianista). Son incapaços de crear res nou, només ho fan "a la contra" d'altres. Fins i tot alguns d'ells se n'adonen i critiquen que no es faça "valencianisme (és a dir, blaverisme) en positiu". Vos haveu fixat en l'eslogan de Coalición Antivalenciana per a les properes eleccions generals? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #7 04-01-2008 19:32:12
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980"Per que una volta va existir Terra Lliure, no t'ho perdes, que va posar 4 bombes i prou!!! segurament han posat ells més bombes." Desconnectat #8 04-01-2008 21:34:59
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Et corregeix, Empala, però segons el documental "Terra Lliure: Punt Final", van fer més de dues-centes accions. I a soles una volta van matar un civil, i la direcció de TLL va reconèixer l'acte com un gran error. No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #9 04-01-2008 21:45:47
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980
Company joaquim, bona nit, estic totalment convençut que sense Catalunya i el catalanisme el blaverisme simplement no existiria ni hagués existit mai, per a mi el blaverisme no es més que una reacció plenament projectada i dissenyada per a frenar el catalanisme i tot el que aquest a significat per al PV en la segona mitat del segle XX en quan a injecció de cultura, de llibertat, de democràcia i de conciencia (poca o molta) alliberadora respecte a la manipulació nacionalitzadora del estat espanyol, ells -els blavers- necessiten de catalunya com tu i jo necessitem de l'oxigen, es a dir, per a viure. Sense Catalunya el blaverisme no te ni un sol segon de vida ni ho hagués tingut mai. Catalunya i el catalanisme sense el blaverisme a tingut molts segles de historia, cultura i identitat propia (sense necessitar de cap motiu extern per a existir i malgrat totes les hostilitats externes), amb el blaverisme Catalunya i el catalanisme a subsistit i s'ha confirmat en els seus valors, en la seua identitat i en el seu proyecció com a cultura i com a poble (sense necessitar de cap motiu extern per a existir i malgrat totes les hostilitats externes), i quan el blaverisme s'acabe, que s'acabara més aviat que tart, no tinc dupte, Catalunya i el catalanisme continuara existint per molts segles més, aportant al mon el seu propi testimoni cultural, democratic i digne. Última edició per pontet (04-01-2008 21:49:07) Desconnectat #10 05-01-2008 11:32:17
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Empala, quan dic 4 bombes no em referisc literalment, a més, mai van tindre objectiu humà, per a llevar-li la vida vull dir, tots sabem el rollo de Los Santos. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #11 05-01-2008 13:27:27
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980
perdoneu-me pero jo no.. podeu posar-me al tall ? Desconnectat #12 05-01-2008 13:32:27
Re: Ultimes notícies blaveros, Terra Lliure es va disoldre en 1980Que el van segrestar i li van pegar un tir a una cama . No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat |