"I torne a repetir: sóc alcoiá. \ Tinc senyera on blau no hi ha. \ Dic ben alt que parle català \ i ho faig a la manera de València."
No esteu identificat. #1 02-09-2006 21:29:05
Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?M'agradaria obrir una enquesta sobre això. Desconnectat #2 02-09-2006 21:39:49
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?A mi m'agradaria ésser tan optimista com tu, però no ho tinc jo tan clar. No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir. Desconnectat #3 02-09-2006 21:46:08
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Doncs tenint en compte, que el GAV encara te unes 90 seus obertes per tot arreu del pais, jo crec que encara li queda una llarga vida. I sort que els del GAV foren uns babaus i lis donaren la mitat de les seues seus a UV (Casi 100 seus) per que aquestos feren el proyecte politicoblavero, sino ara estarien encara per tot arreu. Última edició per Joan_1707 (02-09-2006 21:46:25) Desconnectat #4 02-09-2006 21:54:27
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?No cregues tot lo que diuen els del GAV, que són molt fantasmetes. Desconnectat #5 02-09-2006 23:05:57
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Home, com bé es diu a la pàgina, el blaverisme fou impulsat des de Madrid. Ja s'inventarien qualsevol cosa per seguir tocant els collons. Espero que la gent s'hagi culturitzat aleshores. El millor pel nacionalisme és un poble cult, incorruptible. Última edició per Dridrak (02-09-2006 23:08:41) La veritat està per sobre de totes les coses, la veritat ens transforma, la veritat ens fa créixer, la veritat il·lumina. Desconnectat #6 02-09-2006 23:22:37
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Al blaverisme no sé quan li quedarà; només sé que no arribarà a extendre's tant com fa unes décades amb Lizondo i Unió (anti)Valenciana. Desconnectat #7 03-09-2006 02:03:00
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Els del GAV encara que no ho parega estan desperdigats per tot arreu. En el poble de la meua avia que esta alla a fer la ma com aquell que diu (partint de valencia), hi ha un grup prou elevat de gent de les JJGAV. El problema es com en Valencia, els tios no posen cap cartell en l'entrada de la seu i si no els coneixes es molt dificil que reconegues que son part dels ultres del GAV. Desconnectat #8 03-09-2006 13:46:56
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Em tindreu que perdonar, pero jo soc pessimista amb esta questió i la meua reflexió es que quant pot aguantar els valencianisme fora de les corts?. Última edició per Ximo (03-09-2006 13:48:26) Desconnectat #9 03-09-2006 13:51:37
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Els anys que li queden a santandreu. Estem fent País. País Valencià lliure!!! Desconnectat #10 03-09-2006 14:03:42
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Mentres existisca espanya, sempre voràs un santandreu un lladro o qualsevol altre mal parit Desconnectat #11 03-09-2006 23:34:39
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Voldria aportar una idea important també, que és una de les motivacions principals de la web. Desconnectat #12 04-09-2006 02:03:10
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Una qüestió, aquestes són acusacións molt greus que fas contra ACPV i Eliseu Climent, jo, no sé si per falta d'experiència o per què, però no m'ha semblat mai que ACPV siga un dels causants o un dels sustenidors del blaverisme quan dius allò que és absolutament partidista amb el PSOE, al menys jo no ho veig així.Pense que en quant a fonament i promoció de la cultura valenciana ha fet prou i continua fent. De totes menes és contradictori que algú recolze quelcom que vaja contra ell. No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir. Desconnectat #13 04-09-2006 03:56:53
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?dons xic assabentat: ACPV= arma del PSPV. Assabentat de quin partit son la genteta d'ACPV en majoria: PSPV, despres EU i en minoria els demes. Tan el PP fa les seues amb la RACV com el PSOE amb ACPV, tots dos son uns falços, per exemple el PP fa subencions per a la RACV mentres crea i li fa bola a la AVL...Ja sabem que aquestos partits fan una per a la galeria i despres altra per darrere Última edició per xoco_pv (04-09-2006 03:58:58) defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #14 04-09-2006 04:24:46
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Vinga i en mulle mes: defensar la terra no es cap delicte Desconnectat #15 04-09-2006 10:18:14
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?de totes formes pense que Eliseu es un gran home, però la veritat es que com diu Emili Piera, en Nosaltres, Exvalencians "Tots pensàvem en Eliseu com un possible senador, conseller de cultura o, fins i tot, President de la Generalitat Valenciana, però no podíem imaginar-nos que el seu gust era esdevenir fallera major" Desconnectat #16 04-09-2006 10:22:54
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Pense igual que Ximo, mentres estiga Espanya estaran els menjabobos estos. Palmerar d'Elx i Misteri d'Elx, Patrimonis de la Humanitat......i la Dama a Elx per sempre!! Desconnectat #17 04-09-2006 11:45:04
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Hui en dia la gent va a les escoles i els ensenyen la realitat de la llengua i lo únic que fa que alguns es creguen la teoria del complot blaver és el seu odi a tot lo que siga català Desconnectat #18 04-09-2006 13:05:50
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?"Hui en dia la gent va a les escoles i els ensenyen la realitat de la llengua i lo únic que fa que alguns es creguen la teoria del complot blaver és el seu odi a tot lo que siga català" Desconnectat #19 05-09-2006 01:39:33
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?
. Desconnectat #20 05-09-2006 02:24:46
Re: Quants anys creiueu que li queda al blaverisme?Primer de tot, dir a XOCO_PV que no cal que utilitze aquesta mena de elements ridiculitzants i de superioritat com el nomentar-me "xic", vull dir, aquesta frase "dons xic assabentat:" no m'ha semblat la més idònia per referir-se'm amb una contestació, si més no, tots tenim una opinió i una manera de veure el mon, se n'adonem poc a poc conforme s'anem informant de què és realment el que passa, i agraisc les vostres paraules de correcció, però no és necesari que per corregir-me ridiculitzeu la meua opinió, que pot ser tan falsa con d'altres. No us preocupe que diga algú "VALENCIANO NO ES CATALÀN" preocupeu-vos per qui diu "VALENCIÀ NO ÉS CATALÀ" perquè els parlants són la seua llengua. Qui no parla no pot decidir. Desconnectat |