#21 28-12-2007 01:10:19

amunt
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

tu eres un crack xe! on vius a Xàbia també?

Desconnectat

 

#22 28-12-2007 01:11:28

jchwright
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

a madrid i vosatros?

Desconnectat

 

#23 28-12-2007 01:18:26

metge
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

Perdoneu, però és que estic de trolls i a més trolls blavers incompetents...

jch_wright, abandona ja, que vas a acabar a l'altura de la ....

La burla se t'ha tornat en la teua contra, al saber que aquest fòrum triplicava la teua capacitat...

Última edició per metge (28-12-2007 01:21:09)

Desconnectat

 

#24 28-12-2007 01:23:00

jchwright
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

mira imbécil, esta vespra m´he registrat en valencia freedom per a vore de qué anava el tema i he obert un post de presentació.

ara estava dins pegant una mirá al foro i de repent m´ha emportat a la página que diu que está tancat.

a través del google, he ficat el domini de valenciafreedom i m´apareixia este foro, i per aixó m´he registrat ací.

si te dones conter, espia de merda, porte enregistrat en el freedom només des de esta vesprá.

i pense que no estic fent gens de mal en este foro, ok? aixina que si lo unic que pots aportar es crítiques sense fundaments, fes-teu mirar, per que a lo millor lo que tens es mania persecutoria.

bona nit

Desconnectat

 

#25 28-12-2007 01:25:51

metge
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

Una d'ortografia per al senyor supervalencianista, per favor...

I tu te'n vas a intoxicar a altra part...

Desconnectat

 

#26 28-12-2007 01:31:51

jchwright
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

mira, jo crec que el unic que está intoxicant ací eres tú, jo simplement he obert un fil informant d´una cosa que ha vist, i tu eres qui está comparant-me en el dimoni.

i pense que no eres qui per a parlar de la meua ortografia, mira, jo he estudiat tota la vida en castellá, y els meus pares son estrangers, aixina que pensa que jo escric lo que puc i no ho faré tan mal quan tot el mon em compren.

Desconnectat

 

#27 28-12-2007 01:32:04

LarsenAlacant
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

Escriu com els espanyolistes del GAV que es volen fer passar per valencians utilitzant formes valencianes orals en l'escriptura.

És com si un andalús escriu "otia ejtamo suando der caló"

I a més a més registrat hui, haha, no cola mussolet.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#28 28-12-2007 01:35:07

jchwright
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

mira, m´enregistrat hui en els dos foros, i si el metge es pensa que es tan bon espia, podrá ratificarlo.

i mira, espere que ningú parle més de la meua ortografia, preferirieu que escriguera en castellá, segurament no tinga tantes faltes.

Desconnectat

 

#29 28-12-2007 11:16:22

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

Bo, ja està be tots XD que més dona si es blaver?? aixina vingueren tots i que s'informaren, que es miren la nostra Galeria i la secció informativa de la web.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#30 28-12-2007 14:43:04

amunt
Membre

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

senyor de madrid, mira tot el que han fet els blaveros...  a està gent no li importa assassinar a persones innocents.

Desconnectat

 

#31 28-12-2007 16:42:20

puka
Administrador

Re: Acaben De Tancar Valenciafreedom.com

Este ja no torna, l'hem alimentat i el troll ha mort d'indigestió.

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.