"Ut desint vires, tamen est laudanda voluntas"
(quan fallen les forces, també és lloable la voluntat)
No esteu identificat. #1 21-12-2007 15:03:34
Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaEl nostre país és un país privil·legiat ja que és un dels que està menys globalitzat de tots els països desenvolupats, però cada cop anem a pitjor. No esperes salvacions supremes de Déu, dels reis ni del tirà obrer és la sang de tes venes que triomfant et salvarà. Desconnectat #2 21-12-2007 23:52:18
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaEstic totalment d'acord!!! Argh!
regala coses Última edició per ka (21-12-2007 23:52:57) Si no trobes el teu camí, fes-te'l! Desconnectat #3 22-12-2007 00:10:28
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaEn tot cas és valencià seria "Pare Nadal" i no "Para". Bé, és "P. Noël". S'escriu en francés. I parlant del tema a mi m'és igual el Papa Noël, l'arbre de Nadal o el caga tió. Estic en contra del Nadal. No hauria de ser festa, l'Estat hauria de ser laic i no posar cap festa religiosa. Que la gent creient ho celebre, però que no ens obliguen als no creients. Em sembla inadmissible que el dia 25 de desembre siga festa en un Estat aconfessional. Si volen que siguen festa els dies religiosos perquè no ho són els dies d'altres religions?. Última edició per valcat (22-12-2007 00:21:51) Desconnectat #4 22-12-2007 16:42:08
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaUn estat aconfessional no es un estat laic i si es festa...que vols que et digui millor per jo , m'agarda tocar-me ets ous Desconnectat #5 23-12-2007 18:04:42
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaNo es tracta de llevar festes, es tracta de canviar-les a dies que no siguen religiosos. Que siga festa el 25 d'abril i no el 25 de desembre, per exemple. Desconnectat #6 23-12-2007 18:50:36
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaUmh,sincerament no hi veig la necesitat,que mes dona si cau en dia religios o no? Desconnectat #7 24-12-2007 19:30:12
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaJo no estic en contra del Nadal ja que són unes dates molt boniques amb que et reuneixes amb la família. Estic en contra de que les grans multinacionals aprofiten per inflar-nos el cap i gairebé obligar-nos a comprar. El Nadal és molt bonic, els regals no tant No esperes salvacions supremes de Déu, dels reis ni del tirà obrer és la sang de tes venes que triomfant et salvarà. Desconnectat #8 25-12-2007 00:41:05
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaA mi mes igual que sigui un dia religiós, puix aprofito per reunir-me amb la meva família i donar-nos uns regals. Que sigui o no religiós es igual es que compta es com ho celebris tu amb al teva família. Per una altra banda, jo tinc 28 anys i recordo quant Desconnectat #9 25-12-2007 01:15:41
Re: Visca el Papa Noel, Para Noel, Para Nadal, o com cony es digaAquí (a l'entorn familiar) mai s'ha celebrat això del Pare Noël ja que és una invenció; la nit de nadal ha sigut sempre per a cantar nadales i estar en família, no per a caure en mercantilismes. Tot més les clàssiques estrenes de nadal. Última edició per daniol (25-12-2007 01:17:11) Desconnectat |