"També els homes blancs s'estingiran, potser abans que la resta de les altres tribus. Contaminen els seus rius i una nit moriran ofegats en els seus propis desperdicis."
No esteu identificat. #1 17-12-2007 16:25:01
SEPC , sindicat estudiantil majoritari al País ValenciàLa gent jove i estudiants d'instituts i col.legis que visiten esta web que no tinguen cap dubte en ajudar, col.laborar i participar de les diverses activitats i actes que realitza el sindicat mes famos i treballador del País Valencià. Desconnectat #2 17-12-2007 19:20:34
Re: SEPC , sindicat estudiantil majoritari al País ValenciàEn realitat poc te avore un sindicat amb l'altre... ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #3 17-12-2007 19:58:50
Re: SEPC , sindicat estudiantil majoritari al País Valenciàel sepc som el referent del estudiantat als paÏsos catalans Desconnectat #4 19-12-2007 09:05:15
Re: SEPC , sindicat estudiantil majoritari al País ValenciàEl sepc atrau a molta gent per la seua forma d´actuar i d´organitzarce. Per lo menys es per lo que jo vaig a entrar a militar en ell. Son de lo mès democratiques que pots encontrar en quant a organitzacions. Cada intitut té la seua propia asamblea i despres a les asamblees nacionals cada encarregat d´una zona porta les teus propostes a la asamblea. M´agrada perque es molt cercà a les meus idees. Desconnectat #5 19-12-2007 19:32:16
Re: SEPC , sindicat estudiantil majoritari al País Valenciàa més ningú treballa com nosaltres a més de manifestar-nos contra un sistema educatiu plantegem e intetem contruir-lo amb molt bon treball de base Desconnectat |