"Tot allò que sigue gairebé cert és més bé fals, alhora que un dels errors més perillosos, donat que, en estar tant a prop de la veritat, el més probable és que li face perdre la pista a u."
No esteu identificat. #21 16-12-2007 14:46:45
Re: Els inicis del pensament valencianistaReprenc després d’un llarg temps, enriquint aquest fil i en concret el glossari polític d’organitzacions nascudes a l’època republicana al País Valencià que dissortadament hi són desconegudes per molts catalans, balearics i sobretot per valencians. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #22 16-12-2007 14:52:44
Re: Els inicis del pensament valencianistahttp://www.cervantesvirtual.com/servlet … 0001_s.jpg "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 16-12-2007 15:02:12
Re: Els inicis del pensament valencianistaAprofitant l'acostament d'aquestes festes de Nadal us recomane com a regal, i prosseguint una mica el context d'aquest fil, el llibretet d'Arnau Gonzàlez i Vilalta que té com a títol VALENCIANISTES A CATALUNYA. Actuació Valencianista d'Esquerra (1932-1937) de l'editorial valenciana Afers, juliol de 2007. "Una llar sense llibres és com un cos sense ànima." M.T. Ciceró Desconnectat #24 16-12-2007 22:03:04
Re: Els inicis del pensament valencianistaGràcies per donar a conèixer aquests meravellosos articles ... Interessant aquest llibre de El País Valencià i els altres (1972) ... Jo actualment al Principat tot i que el meu avi era valencià d'Algemesí ... M'agradaria poder llegir més articles , no els podríeu penjar com a materials pdf a la web? Així la gent se'ls podria descarregar ... Llegiu "Qüestió de noms " Desconnectat |