"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. #1 10-12-2007 05:32:36
Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsAmics valencianistes hem de dir ben alt que volem tv3 i que defensem el País Valencià, a continuacio us deixe una web que recull els blogs de candidats del PP en Catalunya, heu d'explicarlos a estos lladres i espanyolistes que VOLEM TV3 AL PAÍS VALENCIÀ. Hem de plenarlos la cara de paraules fins que sels caiga la cara de vergonya. Desconnectat #2 10-12-2007 11:58:46
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsPerò el gran culpable és Joan Clos i el PSOE. La Generalitat valenciana no té competències per tancar el repetidor de la Carrasqueta i tampoc té competències per sancionar ACPV. Joan Clos calla i el PSOE tol·lera. Zapatero culpable. Joan Clos hauria de portar els seus tècnics a la Carrasqueta per activar el repetidor perquè el PP valencià l'ha precintat il·legalment. Joan Clos no farà res perquè els Bono, i els Ibarra són qui realment manen al partit. Desconnectat #3 10-12-2007 12:02:14
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsA l'Aguirre (PP Madrid) li va tancar el PSOE el repetidor del segon canal autonòmic (laOtra) i ara està emetent la Otra amb el repetidor precintat. El PSOE de Felipe González va tancar el senyal de TV3 al PV i ACPV va emetre TV3 amb el repetidor precintat. Ara no es podria emetre amb el repetidor precintat com va passar al passat o com fa l'Aguirre a l'actualitat?. Desconnectat #4 10-12-2007 13:42:56
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsPer favor, podeu ficar al fòrum les adreces de correu-e de la generalita valenciana (presidiència i consellers) per tal d'enviar-li la nostra queixa personal? Gràcies. Desconnectat #5 10-12-2007 15:37:38
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsJo precintaria la Generalitat valenciana. La Generalitat valenciana està destrossant el país. Jo anul·laria l'autonomia valenciana. Desconnectat #6 10-12-2007 15:59:52
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsO_O "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #7 10-12-2007 16:10:42
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsDoncs,Gandia i si comprobes les IP? Desconnectat #8 10-12-2007 16:33:44
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsja que ix el tema...m'agradaria saber com es fa aixo de les IP...si algu ho explica...gràcies!! ADEU PP--Rita & Camps fora JA!! Desconnectat #9 10-12-2007 18:02:02
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsNo són la mateixa IP, però això no implica que siguen persones diferents. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #10 10-12-2007 22:24:42
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidors¿Qui és llengua catalana?. Desconnectat #11 10-12-2007 22:41:04
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsFa res et queixaves de que l'haguérem expulsat i ara preguntes qui es? "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #12 10-12-2007 22:47:57
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsNo, jo ho deia per les coses que havia llegit dels seus missatges, però no sé realment com és de veritat, si és troll o no. Jo la veritat és que segons el que he llegit dels seus posts pense que és un xic o xica ben centrat. Ara, tampoc puc opinar perquè jo no he parlat mai amb ell. Desconnectat #13 10-12-2007 23:42:31
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsA mi em recorda a eixos moments dels Simpson quan ix Homer o algun altre personatge i diu "Si... eh... me'n vaig un moment.. al.. cotxe.. m'he deixat... unes... coses... sí, unes coses... adeu!". I ix correguent, se sent una porta tancar i un cotxe enceguar-se i martxar-se a tota presa derrapant xD _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #14 10-12-2007 23:48:00
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorshahaha, és delirant "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #15 11-12-2007 13:56:09
Re: Importantissim!!! Campanya A Favor De Tv3. Peperos=inquisidorsCamps i Ferran, una mateixa crosta Desconnectat |