"Perquè pots veure de quanta honor és digna [Casa Reial de Catalunya-Aragó], car és Casa que Déu ha elegida a fort grans obres a fer, e a fort meravelloses."
No esteu identificat. #21 07-12-2007 01:12:48
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"Llenguacatalana no insultes, no cal, ells mateixos dient-te Troll es desqualifiquen. Desconnectat #22 07-12-2007 01:40:22
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"Gràcies, Tio_Cuc, però on estan els insults que fas referència?. Què jo sàpia fer-se una palla no és un insult. Desconnectat #23 07-12-2007 11:10:00
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"Fer-se una palla a un fòrum públic és poc adient. Per a mi no és un insult, però hi ha gent amb la pell molt fina que pot respondre de manera desproporcionada. De totes les maneres, tens raó he rellegit els missatges i no has insultat a ningú. Desconnectat #24 09-12-2007 14:41:43
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"
Jo no he dit que "L'illa" no s'apostrofe. Clar que "l'Illa" sí que s'apostrofa, trollet. Com que en "Illa" la "i" és tònica, i no àtona, com en "Illeta", que és l'exemple que jo posava. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #25 09-12-2007 21:00:50
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"Illeta sí existeix en català. De fet a Mallorca hi ha "Ses Illetes". Curial, llenguacatalana ha sigut expulsat del fòrum, per tant no es pot defendre. Crec que estàs obsessionat amb ell, i encara que no està seguixes tirannt-li merda. Fa temps que llig els fòrums però no participava i he vist com no has parat d'insultar-lo dia sí i dia també, en canvi a tu no t'expulsen per insultar-lo. Última edició per valcat (09-12-2007 21:03:36) Desconnectat #26 09-12-2007 21:28:46
Re: Fora Chávez. "Abajo Chávez"El que no existeix és l'apostrofació "L'illeta". _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat |