No esteu identificat. #1 28-08-2006 23:00:09
Senyeres arreu del País ValenciàSoc de la comarca del Alcoia, però en meneje molt per l'Alacantí i el alt vinalopò. L'altre dia anat al centre comercial "la bassa el moro" a petrer en vaig fixar que hi ha una estatua d'en Jaume I que esta revent les claus de la ciutat per el arab que estaria "manant" en aquell entonses; l'estatua la va donar no se quina familia "pudiente" de Petrer i el text esta en castellà. També en vaig acostar Novelda que al temps del modernisme va tindre molt contacte amb Barcelona i hi ha unes cuantes cases museu, que segurisim que tenen senyeres. Si hi faig alguna foto les envie? he vist per damunt la galeria de fotos que teniu. Desconnectat #2 28-08-2006 23:11:51
Re: Senyeres arreu del País ValenciàSi si envia les fotos quan les faigues. Gràcies!!! Estem fent País. País Valencià lliure!!! Desconnectat #3 28-08-2006 23:17:19
Re: Senyeres arreu del País ValenciàPer cert he penjat fotos d'un mapa que vaig comprar al tractat (no son masa bones, estic ensenyan-me) i una pg. wep que posa més informaciò. Desconnectat #4 28-08-2006 23:26:03
Re: Senyeres arreu del País ValenciàBenvolguda amiba: Desconnectat |