"L'home de negocis americà és un senyor que durant tot el matí parla de golf al seu despatx i que la resta del dia discuteix de finances al camp de golf."
No esteu identificat. #21 12-07-2007 03:36:45
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaBe, feu lo que vullgau per supost. Pero si es en mestalla i aneu en banderes antivalencianes, o dit d'una atra manera, antiestatutaries, te dic yo a dia de hui que el partit no s'acaba. Desconnectat #22 12-07-2007 11:09:54
Re: Campanya: Penya de la selecció valenciana
Era broma home XDD "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #23 12-07-2007 12:13:57
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaNo l'he sentida, la veritat. ¿Quina antiguetat te? el himne valencià es de 1909 i fon refrendat en 1925. Yo cante l'himne en versió nacionalista. I potser te done la raó en que es una miqueta llarc i poc reivindicatiu, pero be, es el que es. Aci sempre volem canviar-ho tot xD. A mi personalment m'agradaria mes com a himne la Canço de lluita, que també es de Thous, pero molt mes reivindicativa. Desconnectat #24 12-07-2007 17:35:25
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaApunteu un altre BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #26 12-07-2007 21:45:48
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaQui es vulga apuntar, envieu-me email a DavidAlacant@gmail.com "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #27 12-07-2007 22:59:21
Re: Campanya: Penya de la selecció valenciana
Vosaltres sempre amb l'amenaça subliminal de la violència, per a la qual necessiteu dels vostres amiguets els fatxes espanyols. Desconnectat #28 13-07-2007 00:33:32
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaYo no he amenaçat a ningú, simplement te comente les coses. Ya he dit que feu lo que vullgau. Pero anar a eixe partit en banderes dels paisos catalans es una provocació en primer grau. Ya sé que per a vosatres no es anar a provocar, o vullc pensar-ho aixina, pero es lo que es. Te pregunte a tu també lo que dia de les banderes espanyoles en el nou camp? ¿tu creus que hi hauria violéncia, o que els pacífics i tolerants catalans i catalanistes independentistes que anaren se callarien la boca com si res? Tots sabem lo que passaria. I això que tindrien tot el dret; n'hi han mes catalans que se senten espanyols de lo que se pensa la gent i de lo que se vol donar a entendre. Pero com ya he dit, de lo que passe del Senia cap amunt, me la redola, sincerament. Desconnectat #29 13-07-2007 09:57:24
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaVinatea acabes de ficar la pota per que al Camp Nou ja n'hi han banderes espanyoles, i ningú fa res. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #30 23-07-2007 18:29:09
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaVISCA, VISCA, VISCA. Torne de vacances i em torne una idea collonuda com auqesta, m´apunte, on hi firme -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #31 23-07-2007 21:09:50
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaDoncs com ja he dit 20 vegades, envia un missatge a DavidAlacant@gmail.com amb el teu nom, edat, poble i email de contacte. D'ací a un o dos mesos tindrem la pàgina feta i ja serà més fàcil el contacte. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #32 25-07-2007 02:25:20
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaLa senyera estelada no és antiestatutaria, i molt menys la quatribarrada. _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #33 25-07-2007 14:49:18
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaTorneu al tema -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #34 27-10-2007 23:15:39
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianas'ha fet alguna cosa seriosa amb lo de la penya de la selecció? aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat #35 28-10-2007 01:51:18
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaMIra, jo quan ja estiga tot muntat no m´imporataria posar-me. Crec qúe és una gran idea -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #36 28-10-2007 10:57:33
Re: Campanya: Penya de la selecció valencianaclar que si.hem de fer fora als blavers de les graderies als partits de la NOSTRA selecció aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat |