"Suplica a Déu, ama els parents, conrea les amistats, fes donacions, camina amb els bons, saluda de bon grat, respecta els majors, tingues respecte a les lleis, custodia les teues coses, mostra diligència, tingues cura de la família, que ja és prou, dorm, respecta els juraments, lluita per la pàtria, llegeix llibres."
No esteu identificat. #1 27-10-2007 13:50:59
Valencianisme.com necessita el teu suport. Ajuda'ns!Valencianisme.com està a punt de complir els seus primers 7 anys de vida. Després de nombroses remodelacions el portal del valencianisme de construcció s’ha consolidat com el major i més plural aplec virtual del valencianisme. Són 7 anys de dedicació a la construcció d’un nou discurs valencianista, des de la independència i vocació pluralista dels nostres plantejaments, uns anys marcats per èxits però també per nombroses assignatures pendents. Ara el portal afronta diversos problemes derivats de la seua popularitat que ens porten a fer una crida al valencianisme: necessitem ajuda per a no morir d’èxit! Desconnectat #2 27-10-2007 14:55:01
Re: Valencianisme.com necessita el teu suport. Ajuda'ns!Jo sóc un usuari que entra prou al val.com, tinc al voltant de 150 missatges. Però fins fa res deia que no estava disponible. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 27-10-2007 18:55:25
Re: Valencianisme.com necessita el teu suport. Ajuda'ns!La pagina esta molt bé i la d'aplecVCF.Com també!!!Dos pagines molt interessants aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat #4 28-10-2007 01:53:00
Re: Valencianisme.com necessita el teu suport. Ajuda'ns!ei, felicite als xotos per la pàgina www.aplecvcf.com, enhorabona -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 28-10-2007 10:59:47
Re: Valencianisme.com necessita el teu suport. Ajuda'ns!li dona mil patades al foroxe!!! aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat |