No esteu identificat. #1 19-09-2007 14:05:18
República Federal, autonomies solidaries.La meua pregunta es si de veritat el nacionalisme es d'esquerres, i tambe vull dir, si no es mes important lluitar per la nostra clase social que pero un tros de terra, això si, sempre respetant la nostra cultura com a poble. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #2 19-09-2007 15:36:08
Re: República Federal, autonomies solidaries.Sí i no. Ens cal fer un país just, amb llibertat i oportunitats per tots; però ens cal fer país, i aixó no és ni de dretes ni d’esquerres. Desconnectat #3 19-09-2007 18:20:56
Re: República Federal, autonomies solidaries.Totalment d'acord amb l'Eduard. Jo sempre he mantingut que perquè el País Valencià siga un país "normal", fa falta que hi haja nacionalistes de tots els colors. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord. Per l'oficialitat del català a la Unió Europea. Desconnectat #4 19-09-2007 18:55:15
Re: República Federal, autonomies solidaries.Doncs SI, Primer República, després Independència. País Valencia, País republicà -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 19-09-2007 21:18:39
Re: República Federal, autonomies solidaries.Fer país es parlar en la nostra llengua i fomentar la nostra cultura, el nacionalisme, tant valencià com de cuansevol altre puesto es de dretes, ya que el nacionalisme es un patriotisme perdut, recordem aquella frase de les manifestacions: ser patriota es fer el idiota. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #6 20-09-2007 08:55:10
Re: República Federal, autonomies solidaries.Llenguacatalana, voler que els Països Catalans siguen un Estat a Europa i que tinguen com a única llengua oficial el català, es ser nacionalista, voler que els PPCC tinguen reconeixement i els mateixos drets que qualsevol Estat d'Europa, es ser nacionalista. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #7 20-09-2007 13:50:54
Re: República Federal, autonomies solidaries.Saps perque els espanyols no saben el que significa Espanya ni que som els valencians? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #8 20-09-2007 14:39:14
Re: República Federal, autonomies solidaries.Ostia, pareixes mes nacionalista del que pensava! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #9 20-09-2007 15:04:30
Re: República Federal, autonomies solidaries.Grixa fica el dit a la llaga, hi ha que construir poc a poc, ja ho he dit varies vegades en altres post, darrere del 1 el 2, ara caldria aglutinar el nacionalisme i obtindre representació i després d´eixe pas un altre i així anar aconseguint coses, tal com estem a aquest pais no podem anar votant escalons, no tenim la força suficient i sobre tot per agafar a més gent, pense que es deu de parlar mes de pais valencià i menys de paisos catalans,tot pas per xicotet que siga es un abanç. Desconnectat #10 20-09-2007 15:16:04
Re: República Federal, autonomies solidaries.Rellamp, estic d'acord amb tu, pero el tema de la clase no pot anar unit al nacionalisme, ya que de la clase obrera hi han en tots els països i això es el que ens interesa, avore, encara que hi haja independència ens tindrem que alçar cada mati a treballar i a que ens exploten els burguesos i els amos de les empreses mentre ells es queden part del nostres salari tocantse la polla, parle catala, euskera o castella! Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #11 20-09-2007 18:38:59
Re: República Federal, autonomies solidaries.Nacionalista- El que ensalça la nació per damunt de tot, un poc feixista diria jo. Preferix independentista Última edició per -àlex- (20-09-2007 18:39:19) -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #12 20-09-2007 19:04:43
Re: República Federal, autonomies solidaries.Independentista es igual a nacionalista, perque preten que un tros de terra; en aquest cas el País Valencià siga una nació. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #13 20-09-2007 19:23:36
Re: República Federal, autonomies solidaries.pot ser que si, no esta tant unit, però creus que serà europa, el g8, (o 10, o els que siguen, no se ara cuan en son) el pp, el psoe, el govern espanyol de turno o tota eixa colla de fills de putes que ens manen i se´n riuen de nosaltres el que va posar solució a d´això, tot aniria unit si s´aconseguira una llibertat, si s´aconseguira un autogovern, en el cual podriem anar canvian a lleis mes nostres,mes properes,(furs) on es poguera tb avançar cap a unes mesures mes raonables, sobre tot per a la clase obrera, on la solidaritat fora una moneda de canvi entre ciudadans del pais, on cap fora mes que ningú, i eixa gent te dic jo que no es la que sol votar al pp, es la gent més be progressista, de ment oberta, de ment inquieta, la de les llibertats i els drets, la nostra gent. Desconnectat #14 20-09-2007 20:05:25
Re: República Federal, autonomies solidaries.Així esta clar, jo soc de esquerres, fins i tot d'extrema esquerra, pero el nacionalisme no duu a la solidaritat entre la clase obrera, el nacionalisme serveix per a dividir a la nostra clase,clar que tenim que tenir les nostres propies lleis, clar que hi ha que lluitar per la nostra cultura, clar que tenim que parlar valencià, pero tots som iguals, vingam de galiza, euskal herria, catalunya, País valencià, andalucia... tots de la clase obrera Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #15 20-09-2007 22:55:59
Re: República Federal, autonomies solidaries.Es pot ser patriota-nacionalista-sobiranista-independentista sense ser racista eh olocaui? Que jo soc sobiranista, i per mi tots som iguals (si ens tenim respecte entre tots) "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #16 20-09-2007 23:27:28
Re: República Federal, autonomies solidaries.pero tambe dividim les altres classes Última edició per Mallorca (20-09-2007 23:27:39) Desconnectat #17 21-09-2007 12:06:18
Re: República Federal, autonomies solidaries.L'error es troba en considerar que "tots som iguals vingam de galiza, euskal herria, país valencià...". I per què no "tots som iguals vingam de Sardenya, Irlanda, Sicília, País Valencià"...? Per què sempre hem de tindre com a marc d'actuació l'Estat Espanyol? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #18 21-09-2007 12:27:28
Re: República Federal, autonomies solidaries.Curial, tens molta raó, pero jo no justifique situacions de dominació sobre un poble, acusant al poble que intenta trencar les seues cadenes de ser "insolidari", sino que vull una Republica federal de treballadors, aixó vol dir que les autonomies tenen les seves pròpies lleis i tenen dret a decidir, tambe es una crida a la solidaritat entre la gent obrera, ya que a mi m'es igual que el que m'explote parle valencià que castellà, se que la meua llengua es el valencià, pero aixó de: La terreta mes bonica del mon, es una chorrada, clar que es la meua terra i l'estime, pero a mi m'es igual que m'explote una institució catalana que espanyola o francesa, hi ha que tenir una solidaritat mutua, tots som iguals. Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat #19 21-09-2007 16:15:47
Re: República Federal, autonomies solidaries.Nacionalista no es = que independentista o separatista -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #20 21-09-2007 16:36:07
Re: República Federal, autonomies solidaries.Per tu, que es nacionalista? I independentista? Estic fart d'haver de demanar perdo per existir!! (Joan Fuster) Desconnectat |