"Multo labore, assiduo studio, varia exercitatione, plurimis experimentis, altissima prudentia, prudentissimo consilio constat ars dicendi"
(De molt de treball, d'assidu estudi, de gran quantitat d'experiments, d'altíssima prudència, de prudentíssim consell consta l'oratòria.)
No esteu identificat. #1 19-01-2009 15:59:53
[AJBENI] Retirada de simbologia franquista a Benimaclet ___________________________________________________________________________________ Desconnectat #2 19-01-2009 16:23:28
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletFan molt bé. València és una mica més neta hui. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #3 19-01-2009 17:46:35
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletBon treball!, tot i que haurien de ser els treballadors de l'ajuntament i per decret-llei els que les retiressin si el món fos d'una altra manera Antiblavers, Irreductibles.. Desconnectat #4 20-01-2009 16:51:20
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletMolt bona iniciativa!!! Desconnectat #5 22-01-2009 20:18:09
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletEnhorabona pel treball!! Desconnectat #6 02-02-2009 14:27:19
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a BenimacletDoncs si, enhorabona per la feina realitzada, la veritat ja s'ha dit, s'ha fet una llei que només és per a tapar boques, ja què, si no s'obliga mai es dura a terme, a València capital encara hi han plaques de gran pes en les que hi diuen que van ser certes barriades inaugurades pel fill de puta, "anava a ficar punts seguits, però no cal, s'ha de dir el nom del porc", i a d'altres ciutats en les què encara oficines com les de correus, encara hi és la gallina a punt de pondre, pel contrari també a l'ajuntament d'aquesta mateixa ciutat, encara hi roman l'escut republicà de la ciutat, pel que es veu no se n'han adonat d'ell, però d'aquestes accions són valedores de cara a una gran quantitat de gent, a mi m'entusiasma, em recorda la meva joventut més rebel. Desconnectat #7 02-02-2009 18:57:57
Re: [AJBENI] Retirada de simbologia franquista a Benimaclet
___________________________________________________________________________________ Desconnectat |