"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 23-04-2008 13:41:58
Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Hui és 23 d'Abril, Dia Internacional del Llibre. Entre les propostes interessants per a fomentar la lectura en valencià destaquem que durant aquesta setmana podeu fer una subscripció gratuïta per a un any a qualsevol de les revistes que hi ha al mercat en valencià, proveu-ho a http://quiosc.cat/ i també ús deixem amb els enllaços de la campanya Llegir en valencià, amb la web de l'Associació d'Editors del País Valencià i de la Fira del Llibre de València. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #2 23-04-2008 14:48:01
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Interesant, vaig a mirar-ho! _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 23-04-2008 14:49:33
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!És subscripció a l'edició digital? _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #4 23-04-2008 15:02:34
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Crec que no, però podries enviar un mail i pregutnar "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 23-04-2008 17:50:12
Re: Subscripció gratuita per un any pel dia de Sant Jordi!Curial, sí que és la versió digital. A mi ja m'han arribat tres revistes. Última edició per ka (23-04-2008 17:51:34) Si no trobes el teu camí, fes-te'l! Desconnectat |