"Ex innocentia nascitur dignitas, ex dignitate honor, ex honore imperium, ex imperio, libertas"
(De la innocèncioa neix la dignitat, de la dignitat l'honor, de l'honor l'autoritat, de l'imperi, la llibertat.)
No esteu identificat. #1 07-02-2008 08:05:27
Riure's de mi perquè parlava en catalàNova discriminació que vaig tenir que sofrir ahir quan vaig entrar a comprar un croissant en un forn de pa. La dependenta que era sudamericana va riure tot dient-me que se li parlava en català no m'entenia. Mentrestant vaig sentir que la dependenta li deia a la seva companya: " con que idioma habla este señor" Llegiu "Qüestió de noms " Desconnectat #2 07-02-2008 09:10:11
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàI què vas fer? No podem deixar que este tipus d'actitus puguen fer-se sense, al menys, cap resposta per la nostra part. Jo li haguera amollat algo, desde un simple "Parle en valencià, a València. A on collons vol que parle valencià, a la Xina?", a algo més elaborat (clar, que en el moment supose que és difícil que se t'ocorrega). _____________________________________________________________ Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn Desconnectat #3 07-02-2008 14:55:14
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàVa ser a València ciutat? No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #4 07-02-2008 15:58:05
Re: Riure's de mi perquè parlava en catalàJo no dic la meua opinió del que hauria fet, per que els moderadors hem de "moderar-nos" "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |